~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, July 15, 2012

..jangan!!..

Salam 1 Malaysia..

hari ni penuh dugaan dan godaan.. dugaan bile aku xcukup duet.. godaan bile sorang laki lalu depan aku dgn muke tenang, handsome dan manis.. auchhhh sungguh tenang la lihat muke dia.. aku yg keras ni bole cair.. gile ajaib!! haihhhhh aku siap pesan, dtg lagi ye.. harap2 dia akn dtg.. haha lupe nk mintak no phone.. wakakaka

godaan laen bile sumone cube membeli jiwa aku.. haihhh jgn la beli sgt.. aku xkuat.. haihhhh kau buat aku tersenyum.. kau buat aku leka.. nak je aku tatap muke kau depan2.. tgk smpai muntah.. pasni leh tgk menda laen plak.. haha please jgm kata aku suka or ada hti dgn dia.. please la please..

aku selesa berdamping dgn kau.. aku rasa seronok.. aku nak kau ada depan aku hri2..
supaya aku gelak.. spy aku hepi.. jgn beli jiwa aku.. aku xkuat.. nanti aku suka kau.. bahaya!!

setiap hari aku berdoa.. jika dia insan terpilih utk ku, maka permudahkanlahh urusan kami.. aku hanya berdoa dan berharap.. hanya itu yg aku mahu.. amin..

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: