~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, July 3, 2012

..renduku semakin kuat..

Salam 1 Malaysia..

Ahaaaaaa.. Ni n3 kedua aku buat stlah yg ptama xlepas nk post.. Haha gile penat taep dgn penoh seronok.. Haha ayat tah hape hape.. Actually aku td tdengar ada org nyanyi lgu ni tapi part korus je.. Tp xhabes.. Pas tu ulang blk.. Xhabes gak.. Aku pnh dgr lgu ni tp knp dia nyanyi xhabes.. Haha musykil jap..

Dgn pnh xcited aku pun cari la lagu tu.. Haha gle gwang.. Penoh kesbaran aku tunggu part korus ni.. Hah! Btl la lgu ni.. Ayoyoyo.. Ini juga lagu suka.. Haha ok.. Idea dah hilang malas nak taep.. Kang mengarot bkn2.. Dr yg karot bkn2.. Baek aku tedo.. Moh tedo moh.. Sblm tedo moh lyn lgu ni.. Haha berangan xsudah.. Haha okbai!! Arios..
..

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: