~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, July 14, 2012

..i think i love you.. (tade kna mgena..)

Salam 1 Malaysia..

Hah! Tadaaaa.. Xde cte menarek nk story mory morning glory kat sini.. Mengisi masa lapang katanya.. Hahaha ni la akibtnye bile dpt cuti dekat2..hahaha xdpt cuti baru pdn muka.. Haha gile bosan dok umah.. Hehe redha je la..

Ramai yg bertanya pada aku.. Knp aku ceria sangat.. Knp aku happy je.. Knp aku xnmpk sedih.. Knp aku suke ketawa.. Knp aku perangai gile2.. Knp aku tetap tersenyum wpun kna mrh.. Terasa skjp pastu tersenyum balik.. Knp itu.. Knp ini.. Dan knp ramai yg punyai morning sickness dan buat aku kurang selesa.. Bg aku permulaan yg baek akn bterusan.. Smpai la bebile pun.. Hurmmm persoalan demi persoalan.. Jwpn yg aku berikan hnyalah senyuman..

Terlalu berat untuk aku jelaskan.. Aku pernh alami tekanan perasaan yg sgt terok.. Dan haselnya buat aku hilang arah.. Hilang pedoman.. Ramai yg membantu.. Tapi xsemua yg mampu memahami erti sbnr derita yg aku lalui.. Dugaan sgt berat.. Aku perlu bangkit.. Aku perlu berubah demi aku.. Andai itu tetap berterusan aku redha.. Xperlu mnyendiri krn ramai yg akn menemani.. ;)

Tuhan tunjukkan aku sinar pelangi.. Walaupun xtercapai tgn.. Aku mampu melihat dan merasakan dlm hati.. Indahnya tak terkata.. Terima kasih ya allah atas sinaran itu.. Aku pasti berdoa agar pelangi itu jd milikku.. Andai bukan, biar bisa jaoh dan ckp aku mampu lihat dr sini..

Aku suka cara kamu mndekati aku.. Aku suka senyuman dan pndgan kamu.. Kau mencuri hti aku.. Biar jarak jaoh antara kita dan waktu yg xmenentu, cukup kau tahu aku selesa bila kita bertemu dan saling tersenyum.. Senyumanmu buat aku tertawan.. Kita punyai cara tersendiri utk meluahkan.. Aku selesa kau disisi aku...bila x bertemu aku mencari.. Bila btemu aku lari.. Hahaha semakin hari kau cuba tunjukkan diri.. Aku selesa.. Caramu.. Aku selesa.. Utk permulaan.. Mana taw pasni aku meluat ke tgk muke kau kan.. Hari2 mengadap.. Who knows??? Hahaha

Enough! Lebih dah ni.. Cukup doa2ku kpd ilahi utk menyejukan hti bila xbertemu.. Haha okay.. Aku angau!!  hahaha xnk cte.. Arios!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: