~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, July 20, 2012

..thanks..

Salam 1 Malaysia..

Sedang dengar lgu tapi bagaimana yg pernah menjadi kegilaan aku suatu ketika dlu.. Haha lagu tu berhantu smpai skrg.. Ish2.. Menusuk kalbu.. Kikiki " aku sangt merindui kau, senang sekali kau ada.." huhuhu tu yg buat ase tetibe nk update..

Demam baru 2 ari dah gelabah.. Hahaha  tataw la esok gane.. Harap2 okay la.. Hehe dah start pose.. Terawikh?? Mcm xsempat nk buat jewp.. Xde rezeki.. Apekan daya..

Esk coti lagi.. Fuh.. Rendu la kat mimi.. Td jmpa pun kejap je.. Aku pun xpaham pelik sgt ke aku nih smpai nak melarikan diri.. Hishhhhh.. Ke sbnrnye suke tapi malu nk bgtaw.. Yelah, anda pemalu sbnrnye.. Cukup dgn senyuman, xperlu la nk cari pasal jewp.. Dgn senyuman aku yg termalu blk.. Percayalah.. Hahaha

Xpela.. Pelan2 kayuh.. Aku pun sedang berubah.. Mana taw melekat ke kan.. Ini public.. First come first serve.. Hehe trima seadanya.. Lalala.. Ini merapik.rapik dah.. Mahap, demam buat aku lebih obses merapik.. Haha

Sbnrnya aku rendu mimi.. Rendu sgy2..Arghhhhhh agak2 mimi rendu aku ke x ha?? Huihhh terasa cam dia rendu aku.. Ke aku yg terlalu rendu dia?? Hahaha xpe.. Ada masa kite jmpa kay.. Wpun xckp,.ckup sekadar melihat dan senyuman.. Huhuhu dah2.. Merapik sgt pun xbley.. Kbai.. Arios!!!

Published with Blogger-droid v2.0.6

No comments: