~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, February 12, 2011

..jiwa - jiwa..


Salam 1 Malaysia..


meroyan di tengah ari selepas melantak nasi kat kedai.. seb bek ada yang sudi menemani makan kat kedai.. kalau tak sure la ptg karang aku makan.. haha biasalah ari2 minggu nih mmg aku jadi pemalas nak makan tengahari.. kalau lapar baru aku nak makan.. kalau tak tue, aku lebih suke merehatkan badan dan mata.. haha ayat terbaek.. haruslah kan! hehe lepak2 nak tunggu kawan, masa nak sarongkan tudung tetibe terdengar lagu lama.. ah sedap la plak kat telinga ni kan.. dlu paling meluat lah bile dengar lagu jiwang2 nih.. biasalah dah naek umur makin berjiwang bagai kan.. haha aku jadi suke bile dengar lagu2 lama atau lagu2 lama diperbarui.. dari dengar lagu2 baru yang tah ape2.. dahlah menyakitkan telinga.. maksud pun tah taw ape yang cube dieskpress kan..

aku pun law nak dengar lagu kat utube je.. dah jumpe lagu ape lagi.. dengar la sampai muntah.. sampai demam.. smapi muak.. hehe bile dah muak cari lagu laen la plak kan.. hehe oh yea.. semalam aku mencuci mata dengan melihat kaum2 adam nih pakai baju melayu.. ada yang bersamping skali tue.. perghhh.. super duper hensem baju yang tergantung kat badan dia tue.. even orang yang pakai tu biasa je, tapi bagi aku, mereka2 itu mempunyai kehenseman yang tersendiri.. haha

oke2.. lupekan cite pasal kehenseman baju melayu yang mereka pakai tue.. sambung balik pasal lagu2 lama nih.. aku terdengar lagu rayuanku by rohana jalil.. Liriknye berbunyi camnih..

"Inginku hapus namamu..
Tapi tak berupaya..
Bilakah dapat bertemu..
Dengarlah rayuanku..

Hati bergetar..
Jantung berdebar..
Aku merindumu..
Setiap waktu.."

pergh.. sumbang mambang aku nyanyi dengan keadaan yang macam nih.. haha nak wat camne kan.. bile kite sakit, maknanya Tuhan sayangkan kite.. Tuhan mengeluarkan atau menghapus dosa2 kecil.. tak perlah.. aku doa supaya kesihatan aku dapat sembuh seperti sedia kala.. aku yakin semua nih cubaan dan dugaan dariNYA.. aku harus kuat!! hehe

ermm bile dengar lagu tuh rasa cam kena je dengan aku nih.. haha berjiwangan seorangan.. haha ape2lah.. tapi melodinya best.. slow jew.. relax minda aku jap.. xdak la serabot2 sangatkan.. terjerit2 ke ape ke.. hehe


Motif gambar diatas?? tiada motif oke.. once you have been caught, i will never let you go.. aikk cam same je kan.. kebetulan.. hehe tak pasan pulak.. hehe ni lah akibatnye bile dah terlebih2 jiwang nih.. hehe sabar je la kan.. hehe okelah.. nak sambung berjiwang kejap sambil merehatkan badan, minda dan mata.. hehe papai.. :)



No comments: