~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, February 17, 2011

..terima kasih..



nice bukan pict di atas nih.. nice lagi perasaan aku bile kena tipu hidup2!! ahhh pagi2 dah menjerit2 kat bilik.. kenapalah bodohnye diri kerana percayakan kau.. bukan sekali aku kena tipu.. ahhh.. buang air mata aku je selama nih.. damn!!! menyesal pun tak gune dah.. perghhh sampai hati tipu aku.. Tuhan tu adil dan saksama.. even aku digelar stalker pun aku stalker bertempat dan mencari bukti2 kukuh.. and now aku dah jumpe.. you are a shit person i ever met!! gile tak kan bahagia hidup ko dunia akhirat selagi kau tak minta maaf dengan aku.. perghhh.. sumpah keji hidup kau selama nih.. ape motif kau buat aku mcm nih ha?? dasar brengsek!! sampai mati aku ingat segala prilaku kau manusia.. dan kau perlu ingat, Tuhan akan bayar cash dan aku akan pastikan itu!! sumpah aku marah.. sumpah aku tak nak kawan dengan kau dah penipu.. mengata orang pandai.. tapi kau tu sebenarnye ketua segala penipu.. hidup kau tak senang!!!

**after 30 minutes..
-- andai ini bahagianya kau lakukan untuk aku.. thanks kawan.. thanks.. aku takkan ingat kau lagi lepas nih.. aku tak kan amek taw pasal kau lagi.. kau remove je adek beradek aku dari list fb kau tue.. tak perlu lah nak hubung kait dah.. aku dah bosan dengan cara kau.. semoga tuhan balas setiap perbuatan kau menganiaya aku.. sekian...

**sumpah aku sedih sebab aku kenal kau!!



No comments: