~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, February 13, 2011

..aku ingin terbang seperti camar..



Bahagia dunia indah sementara..
Bahagia akhirat kekal abadi..
Jangan di tanya mengapa aku sebegini..
Rapuh hati tiada siapa yang peduli..
Mencari kekuatan diri untuk dimiliki..
Untuk hayat datang akan terpatri..

Aku ingin terbang seperti camar yang menyusuri setiap langkahnya..
Terbang ke awan biru membawa sekeping hati yang lara..
Ingin aku hilangkan kesedihan dihatiku disana..
Membuang ralat diri supaya aku kembali seperti sediakala..
Tapi aku tak mampu..
Tak mampu untuk terbang seperti camar..
Hanya berfantasi aku ada disana..

Keluhan diri semakin kuat..
Titisan - titisan mulai gugur..
Indahnya nikmat dunia jika kita dapat kecapi bersama..
Tapi..
Aku sendiri..
Sendiri berfantasi kau ada disisi..
Jika benar apa yang aku rasai..
Bawalah aku kesana terbang bersama..
Melihat dunia yang nyata..
Bersama kita bahagia bersama..


**terbang diawan yang biru adalah impian aku.. melihat bumi dari langit.. pasti menakjubkan.. waa.. tukar profesion la plak.. jd burung.. leh ke? haha


No comments: