~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, February 10, 2011

..kawan..


hai.. kali ni aku nak cerita tentang kawan.. tak de lah detail pun.. bak kata orang kalau banjir tu, had2 tapak kaki je.. hehe kawan nih macam2 jenis dan sukar untuk kite faham isi hati mereka.. yang baek tu, baeklah.. kalau tak sebaleknye kan.. bukan menghina, menjatuhkan, menyalahkan atau sebagainya.. cume meluahkan sesuatu yang dah lama terpendam di lubuk hati.. aku akui aku tak punyai ramai kawan.. kawan untuk suka2 tu semua orang boleh cari aku rasa.. tapi kawan yang masa kita susah atau bersedih agak payah.. mungkin dia boleh dikategorikan dalam kawan yg ketika bersedih tapi bukan untuk time kite susah.. begitulah sebaliknya..

nafas aku panjang lagi setakat nih setelah pengsan selama 12 jam.. pengsan ke kalau dah bangun pastu sambung blk? haha mmg lepas dari tedo yg lama aku rasa oke.. tenang plaks.. hehe terima kasih pada kawan2 yang concern dengan aku.. terharu kadang-kala.. hehe yelah.. ingat dah tak da sape yang nk sudi hulurkan bantuan saat aku ngah rapuh nih.. hehe

ramai yang beri teguran dan menasihatkan aku tentang kesihatan aku.. thanks u'ols.. hehe semoga Tuhan merahmati kamu sekalian keh.. ada yang terlampau jujur berkata2 dan ada yang bagi nasihat.. walaupun nasihat yang jujur itu kadang kala memalukan tapi sebenarnya ia banyak memberi nasihat yang berguna.. sangat ebrmanfaat.. cum terpulang pada aku nak dengar nasihat tue atau tak.. malah siap bagi sokongan moral.. ah terharunya aku.. walaupun tak berapa rapat dengan aku tapi sudi menegur tentang kesihatan aku.. hehe thanks sangat2.. hehe



walaupun kite tak rapat bersama tak semestinya kita tak boleh menasihati kawan2 kita.. dan tak semestinya kita rapat dengan sesorang kita boleh menasihatkan mereka.. dan sebaliknya lah kan.. hehe ermm.. tak kira siapa pun mereka, mereka tetap seorang kawan.. ada yang menyakitkan malah ada yang menggembirakan..

kelmarin borak2 dengan kawan lama.. sangat lama xbersua after sekolah rendah rasanya.. ah! sangat lama bukan dan perasaan dihati tak usah la tanya.. mahu ke dia berbicara dengan aku? macam2 soalan aku berlegar di kepala.. ah cuba coolkan bile dia tegur aku kat chat fb.. ah terkejotnya diri.. aku sambut salam mesra darinya.. hehe kami berborak mmg tak hengat dunialah kan.. hehe thanks kawan sebab nasihatkan pasal kesihatan aku juga.. aku dah mula rasa aku mahu terbang semula setelah nasihat demi nasihat yang aku terima skrg nih.. hehe

okelah.. aku nak kemaskan diri yang dah serabai nih.. hehe semoga Tuhan merahmati mereka2 yang berbuat baek dengan aku.. AMIN.. :)

No comments: