~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, February 15, 2011

..gembira kena bahan..


Salam 1 Malaysia.. hehe oleh kerana hari nih aku asek memerapkan diri dalam bilik je, maka dengan separoh gembiranya aku nak cite pasal semalam.. ce cite.. ce cite.. hehe semalam habes kelas e.comm plan nak jumpe lecturer.. tapi lecturer tu xdak.. so, lepak dengan kawan2 aku makan.. yEs.. makan.. makan adalah habit aku bila aku sedih ataupun lapar.. haha law tak aku lebih suka prefer tedo.. keh3.. dah lepak2 makan bagai cari lab kosong wat keja sekolah yang tak siap agi, siapkan then maen game.. haha aku da mula ketagih maen game.. bukan counter strike ke, dota ke tapi turtle odyssey 2.. mmg nice dan melapangkan minda you.. hehe tak caye try la.. keh3..

sebelum maen game tu adalah perselisihan faham aku dgn kawan aku.. aku pun tak paham kenapa tetiba dia naek angin.. aku cume nyatakan benda yang betul je kan.. nak terasa knp lak kan.. pastu label aku.. aku nih kata orang boleh, orang kata aku tak leh.. perghhh memang asaplah kan.. ada pulak kaetkan orang laen.. orang yang dia kaetkan tu sama jugak mangkuk hayun kata aku cam tue.. aku pelik.. maki aku, ngata aku kaw2 pastu kata aku tak leh bahan?? haha buta hati ke apa?? masa tu Tuhan je taw macam ne perasaan aku nih.. ase jantong aku nak meletop.. ikotkan hati aku nih, maw je aku cili mulut budak tue.. geramlah kan..

Tuhan dah beri aku sebegini tak kan aku nak ubah.. jangan kerana kecacatan kekal yang aku miliki aku dihina tak kira tempat.. biar aku labelkan kecacatan kekal.. bukan aku tak malu korang maki and hina2 aku.. setiap kali ada je orang yang tegur aku pasti korang akan malukan aku.. perghh mmg asaplah kan.. kenapa denggan kecacatan kekal aku nih korang still nak hina2 aku.. bila aku diamkan, korang still lagi menghina.. apalah daya aku seorang perempuan.. macam mane aku nak jadi perempuan baek sedangkan tiap saat kalian menghina aku tak kira tempat.. ah.. fikirkanlah.. aku dah penat.. penat menahan diri dari malu, penat menahan diri dari segala cacian, kejian, hinaan dan sebagainya.. cuma aku pinta, jangan biarkan aku hilang sabar aku satu hari nanti okeh.. tu ja.. gpun aku dengan budak tu dah oke balik.. biasalah kawan2.. aku pun xamek kesah sangat asalkan orang yang bersalah tu tegur aku balik dari senyap je teros.. haha abaikanlah..

oyeaahhh.. kelas aku dah dibatalkan.. so, aku dengan bangganya memanggil dak alfian temankan aku.. sekali igor pun ada.. okelah kan.. lepak kat level 6 kunun2 nak buat p.comm2.. hehe so, cari idea, cari soalan.. aleh2 kelas tu penoh.. tak budget lak ada kelas lagi pas tu kan.. hehe bile nak kuar je, tetibe ada lecturer masok.. ah.. aku dah berdebar.. pian kata lecturer tuh namenye Fued.. dia oke.. aku pun pure2 lah join.. siap jawab lagi bile sir tu tanya.. aleh2 sir cakap kamu semua boleh balik lepas tunjukkan demo dalam grup kamu.. sambil2 tu sir tu staring kat aku sebab tak pernah tengok aku.. haha dak igor terang2 pakai jacket degree.. memang kelam kabut la kan.. pian kata rileks.. tanya budak yg dalam kelas tue, tu subject unix.. haha mmg xleh nak demo apelah kan.. dah masok grup ke-2, aku n semua pakai lari.. lari la kan.. kang soh tunjuk demo cam ne.. aku dah pucat dah.. dak pian lak kena2 kan aku.. ceh.. terang2an aku n kawan lari kelas.. sir pelik je.. haha

pastu, nak tunggu next kelas.. lepak kat kiosk la kan.. minum chocolate n mocha shake.. ah, gile tak sedap!! mocha la.. yang chocolate tue sedap lah kan.. hehe sekali lepak2 hujan lak turun.. ahhh.. ingatkan hujan besa jew.. skali tuh lebat kot.. haha terperangkap la kat tempat makan tue.. pian dah gigil2.. ah.. kesian.. yang tak leh bla dak igor sound, "ko xletih ke wat kaki cam tue" pian dengan selambe jawab "bukan sampai pun kaki dia.." haha gile malu kot aku.. berderai la ketawa time2 ujan tue kan.. yang tak bestnye pian dah taw yang aku ni takot guruh n kilat.. aiseh!! tiap kali kilat n guruh je, dia tgk muke aku.. haha memang penakotlah kan bile dah kuat sangat.. haha kena gelak lagi.. adehhhhh

masok kelas p.comm, miss comel ckp xnak adakan kelas tapi tunjuk questionnaire yang telah dibuat.. masa nak queue tue dak megat wat lawak buduh.. memang tergelak2 la aku kan.. si paiz lak kadang2 lalang.. haha yelah.. kejap gelakkan megat, jap g kang gelakkan aku.. haha seb ko la paiz.. aleh2 miss ckp just send email.. ceh! sengal sungguh.. penat menunggu.. pian dah sampai vietnam.. igor aku ase dah sampai china dah.. haha memang keja aku tergelak2 je semalam..

walaupun aku kena bahan.. xpelah.. asalkan aku ketawa.. suka.. at least hilang sket kesedihan dihati aku.. hehe thanks sbb jadi kawan aku ya kawan2.. hehe t kite gelak lagi ramai2 keh.. haha

No comments: