~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, December 11, 2010

..rendu bertandang lagi..


assalamualaikum pembuka bicara..

ermmmm kali nih baru aku rajen nak letak entri baru.. hehe lama dah menyepi.. hehe rasa ingin menulis tapi sebenarnye minda aku kosong walaupun banyak benda ingin aku ceritakan.. ermmm.. a week dah aku tinggalkan kompani yang aku praktikal tue.. rasa macam semalam je aku last day.. rendu la dengan suasana opis kat sane.. hehe kadang2 aku teringat gelagat semua staff.. dari general manager sampailah ke staff yang laen.. hehe kadang2 mencuit hati.. hehe siyes weh aku rendu kalian.. hehe xdak tempat nak gadoh2.. xdak tempat nak kenakan org dah.. skrg yang ada hilai ketawa anak sedara aku.. xdak dah jumpe2 user nih.. hehe

kalu kat tmpt aku tue, aku selalu gadoh ngan keni n abg azri.. haha rendu weh.. rendu nak gadoh dengan kalian.. haha nak bet2 bile tak dapat nak settle kan masalah.. haha rendu nak gadoh ngan keni yang emo tue.. haha selalu kenakan aku bile aku lupe tentang suatu perkara.. bile aku betul dia xpulak nak ngaku yang aku mampu buat.. haha keni keni.. mule2 aku punye hangen dengan dia.. tapi lately nih aku ase cam aku close dengan dia.. haha dah paham dah perangai dia.. dan kadang2 aku taw kelemahan dia tue.. kah3.. so silent is better kan.. hehe

lagi dua org bro yang xsuke bercakap dengan aku nih, xdak ape kot nak rendu.. haha adalah sket2., gelagat kalian.. haaa.. aku teringat! aku nak call someone nih.. tapi insiden yang memalukan tu, aku dah la call dia pastu aku p cakap nama orang laen.. sah2 la kan aku call dia punye hp kan.. haha malu tuh mmg xtaw nak letak muke la kan.. haha bile dia balik aku wat muke selambe.. muke seposen kata fida aishah.. haha banyak lagi la insiden yang memalukan.. tapi cukup satu je la aku kasi taw.. xnak share banyak2.. malu.. hahaha

oke.. sorang perempuan melayu yang tiut miut.. dia nih mmg kadang2 aku suka bahan dia.. rasa cam seronok bile aku bahan dia.. rendu la.. rendu nak gelak2.. nak luahan rasa.. nak kutuk2 orang.. haha semua aku cite dengan dia.. bile kena marah dengan user jew mulalah aku mengadu dengan dia.. haha banyak la benda aku cite dengan dia.. kadang2 cite privacy pun aku cte dengan dia.. haha siap gtaw jangan kasi taw sape2.. rahsia kerajaan aku tue.. haha

bile k.linda xdak mule la aku merayap.. haha tempat yang aku selalu g tempat si kak rad n kak bai.. kadang2 aku melantak ape jua yang dibawa oleh mereka.. huhu bile xdak manager aku pun merayap la.. hehe boring bile xdak keja.. hehe k.rad selalu sakat aku.. skrg nih ase cam sunyi plak la kan.. dah lama xkena sakat dengan derang nih.. hehe rendu sangat2 la dengan u'olls..

k.ila person yang banyak taw ape yang aku ase kat sane.. aku pun ada gak cite prob aku kat sane.. kiteorang close sebab selalu anta2 email.. borak2 melalui email.. pastu gelak berdekah2.. bile xdak bos je mule lah gelak macam ase nak berguling2.. haha bile ada bos je, gelak tetap gelak tapi badan je bergegar.. haha xnak la nampak sangat yang aku ni chat dengan dia.. haha bila ada orang lalu aku hidden la benda tu supaya tak de orang yang baca email aku dengan dia tue.. haha

geng application, mule2 aku ase cam xleh ngam je.. sebab derang nih macam the hottest girl la kan even dah kawen.. tapi derang nih friendly kot.. aku sangat senang dengan mereka.. hehe kak amal, very2 the sporting person.. pastu suke wat lawak.. aku ase dia cam sorang kakak yang aku penah praktikal kat shah alam.. muke hampir same.. hehe gaya yang gile2 pun same.. lalala kak win perempuan chantek yang kurus.. mule2 aku ingat dia nih mmg pendiam la kan.. tapi sebenarnye tak.. leh diajak borak2.. haha dia ada anak yang comel.. seb bek aku xpenah jumpe.. law penah jumpe mmg aku culik anak dia.. haha

oke.. mak buyong plak.. dia baek.. kata2 sentiasa telus.. dia cakap menda yang betul dan ase dia betul.. kalu nak kena kan orang kena kasi hint awal2.. kalu x, dia akan gtaw ape hajat sebenar kite kat orang tue.. haha kire cam pembaris gak la dia nih.. ekeke aku pun sket lebey kurang dia jew.. haha budak sorang yang tinggi2 nih sebaya aku.. dah keja dah.. aku nih praktikal.. dia sangat sempoi xkira la ape yang orang laen buat dia just dengar je.. tapi xnak amek port sangat la kan.. kire mmg gile sempoi la.. lastly, sekutsenek.. budak nih bawah umur n suke belasah aku.. ahhh sabar je la.. seb bek la kat opis.. law kat tmpt laen maw aku kejar dia balik.. kasi kaki kat dia.. haha tapi baek.. bile lalu tempat dia sure aku akan gegarkan dia punye partition.. dia ngah sedap2 wat kejap terus xjadi.. kah3.. terkejot la kadang2.. padan muke dia.. hahaha

ada banyak lagi person aku nak cite tapi nanti2 aku sambong yea.. hehe nih gune laptop abg ipar aku tanpa kebenaran.. tetibe dia ada plak tepi aku ni ha.. walaupun tgk tv tapi dia jeling2 gak laptop dia nih.. haha sorry bro, wa pakai lappie lu nih.. nanti wa pulangkan balik oke.. kasi anak2 lu pakai balik.. ekeke eniway, thanks oke sebab kasi wa pakai laptop lu nih.. haha

ermmmm rendu kat opis.. rendu dengan people kat sane.. yeaaaaaaay! picture yang aku download nih ada yang kena mengena la kan.. if tak sile abaikan.. hehe oke.. take care people.. jumpe lagi!

No comments: