~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, December 24, 2010

..spaghetti bolognaise pulop..



ermmm.. xdak mood nk tulis entri tapi aku xtaw nak buat ape.. so aku gagahkan diri la dari tedo je kan waktu petang2.. bukannya elok pun.. ermmm tadi aku masak spaghetti bolognaise.. haha terang2 semalam dah wat carbonara kan.. hehe menggatal nk cube naseb wat la bolognaise ari nih memandangkan banyak spaghettinye lagi.. huhu

ah.. hentam je la.. aku bukan reti buat pun.. haha makan pun x sangat la.. sbb aku xsuke sos tomato.. hehe ase cam masam sket.. yg peliknye aku nih makan la tomato mentah2 tue.. haha rasanye sedap.. tambah2 tomato yang nak ranum tue.. perghhhh cam makan buah epal lak.. hehe

tu semua akk aku la yang ajar.. aku just follow je.. carrot makan mentah2.. mmg superb la.. besh.. krup krap krup krap.. mcm rabbit pun ada dah.. haha seronok makan mentah2 nih.. baru terasa feelnye.. hehe

akhirnya, menjadi la spaghetti aku tuh la kan.. setelah maen bantai je aku buat.. alakadar je.. tukang rasa op kos la akk aku.. tang mulut dia, dia cakap sedap la.. bile sampai anak2 dia.. xsedap la.. haihh sabar je la.. gedik sungguh anak buah aku tue.. haihhh.. xpe2.. esok2 aku akn praktikkan lagi carbonara ku ittew.. sebab aku mmg suke sangat2.. nyumi2..

No comments: