~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, December 28, 2010

..sekolah..



ermmm sedang lepak2 tetibe mengira hari bile nak habes cuti nih.. dah sekolah pun dah nk bermula.. xlama lagi.. macam2 kena beli.. anak buah aku tahun nih dapat jadi pengawas perpustakaan dan pengawas sekolah.. tahniah korang.. semoga suksess la hendaknya yea dengan setiap pembelajaran kalian.. hehe kasut, baju, tudung, stokin, buku sekolah.. ahhhh banyak duet kena pakai.. mmg kena sediakan yang secukupnya la supaya mereka rasa selesa.. bile derang dah beli baju, aku pulak yang xcited nak tengok derang pakai baju sekolah.. bukan ape, takot xsempat nak tengok nanti.. hehe



kenapa pulak xsempat kan?? ermm aku pun kena masok sekolah aku juga.. 10 januari 2011.. ahhh sudah tukar tahun.. my final year la thn nih.. tapi masih berbaki 2 semester lagi.. aku harap, aku dapat completekan study aku kali nih.. hehe semester kali ni, aku akan berhadapan dengan fyp.. adehhh.. idea x cari lagi.. lecturer untuk jadi supervisor aku pun x select lagi.. huhu masak aku kali nih.. masak!! haha


ni la aku punye sekolah.. 4 tahun aku habeskan masa untuk menchentai sekolah aku nih.. U.N.I.K.L = Universiti Kurang Lab.. haha xdak la.. terang2 dah nampak kan.. hehe so sini la aku belajar.. walaupun xsepandai mane, aku harap sampai habeslah kan.. mudah2an.. amin.. berkat tangan ayah aku yang terima surat tawaran dari unikl, insyaALLAH aku akan cuba habeskan.. amin.. hehe

jika ditanya perasaan aku bagaimana nak kembali ke sekolah tinggi.. just lihat picture dibawah nih.. ohh ya, semua pictures ni aku rembat dari incek google.. thanks yea incek google.. hehe


waaaaa.. macam tak puas cuti kali nih.. mane tak nye, kawan2 aku cuti 2 bulan.. aku cuti sebulan jew.. sebab aku sambung keja kat company tempat aku praktikal ari tue.. hehe xpelah.. asalkan ada cuti dari xdak cuti langsung.. huhu pasnih dah kena start perah otak balik.. harap2 semuanya berjalan dengan lancar.. amin..



p/s : current mood : menghitung hari..

No comments: