~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, December 28, 2010

..senyum..



..sekadar gambar hiasan..


hehe aku ngah tersenyum skrg nih.. hehe walaupun kepala aku ngah saket2 nih, aku masih mampu mengukirkan senyuman.. hehe aku pun tak taw kenapa aku perlu senyum2 macam nih.. hehe enufff2.. hehe


okelah.. sebenarnye kan, aku ada join satu contest nih.. dari blog coLeur de Cgique nih.. aku join pun sekadar suke2.. sebab aku tertengok blog kawan aku sorang nih.. so aku pun secara xlangsung cube la melihat2.. ermm ada picture la.. hehe bile tengok2 dah dapat idea ape nak tulis.. hehe nice.. aku pun ambil langkah berjaga2.. (kenapa pulak??) aku pun join la.. hehe


hasilnye aku dapat saguhati.. haha kelakarnye.. aku xsangka lak aku leh menang.. hehe tenkiu.. tenkiu pada cik pengajur.. hehe aku pun xpenah join mane2 contents pun.. haha xsangka lak leh menang.. hehe ase seronok la.. hehe xpe2.. if ada lagi, nanti aku cube yang laen pulak.. hehe


ape2 pun, thanks sebab adekan contest dan thanks pada cik nani nie sebab temukan aku dengan contest tue.. hehe tenkiu2 ya.. hehe




**aku mmg suke tersenyum.. sangat xsusah untuk kite senyum ape jua cara pun.. hehe senyum selalu yea.. ;)



p/s : I miss my friend la kat MRCB.. miss u people!! tetibe teringat.. hehe ;) (xberkaetan dengan contest yea.. hehe
)

No comments: