~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, December 23, 2010

..syukran, jadi akhirnya.. =)


ermmm.. tadi makan malam masak spaghetti carbonara.. hehe 1st time dok wat menda nih.. tah cam ne baru perasan spaghetti yang aku beli tuh sebenarnye bukan spaghetti.. tapi mee ape tah.. haha mmg memalukan.. seb bek la akak aku tego.. law x, sure dah selambe aku rebus mee tu.. haha

masa nak buat spaghetti tu punye la semangat aku.. hehe bahan2 aku dah beli awal2.. nanti senang.. hehe bile dah siap smua skali aku umpan kak aku teman aku masak.. yelah 1st time aku masak kan.. so aku kenalah ada pendorong semangat aku nih.. hehe senang sket.. law aku xyakin, at least kak aku da tok betulkan salah aku tue.. hehe bagos2.. idea yang bijak.. hehe

sekali tumis xbaw lagi, dah masuk daging, mule dah hidung xhenti nak membau.. hehe masuk carbonara sos plak.. peerghhh perut dah bergoncang dah time tue.. bile dah sedar yang aku salah beli, seb bek abg ipar aku call wife dia.. akk aku la kan.. selambe je aku kirim nak beli spaghetti tue.. haha sorry ye bro, terdesak.. ekeke dah masok ape2 yang patot baw xsah law xcte.. sedap nyumi nyumi la kan.. hehe

aku xdak la ikut semua resepi tu sbbnye aku xjumpe cendawan butang tue.. haha jadi carbonara aku simple la kan.. hehe walaupun simple tapi mengancam la kan.. hehe balik abg ipar aku siap2 masak spaghetti balik.. hehe bile dah siap.. taaraaa!! hidangkan.. mandi2 kasi wangi + makan sepuas hati dan lahapnye.. kah3.. itu la cte aku.. aku makan carbonara je.. yg len punye spaghetti aku xmakan.. hehe law nak di ikutkan aku mmg xmakan spaghetti tapi aku menggatal nak try, jadi aku pun cube nasib.. alhamdulillah.. JADIK!! hehe



oke.. nih carbonara yang aku buat.. tapi xdak la cam nih kan.. nih gambar aku rembat dari google.. sape2 punye gambar tue.. mintak mahap yew.. sekadar hiasan jew.. hehe

No comments: