~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, December 20, 2010

..hantu kak limah gigi jongang..


**cerita ini adalah rekaan semata2.. xdak kena mengena yang hidup atau pun yang telah meninggal dunia..**

itu adalah trademark utk mana2 cerita yang direka oleh pengarah mereka sendiri.. hehe aku xnak ikot trademark tue.. so aku pinjam skejap je letak kat blog aku nih.. hehe esok luse aku pulangkan balik law aku rajen.. lalala aku sangat tak rajen nak upload blog bile kat umah akk aku nih.. sebabnye anak2 dia sangat obses dengan laptop mak dia nih.. pandai searching game online.. kalu dah maen tuh, agak amanlah dunia aku nih.. hehe xdak la nanges2.. kanak2 biasalah.. hehe kadang2 aku sakat la derang nih.. seronok.. hehe

sejak aku lepak rumah kakak aku nih, aku tgk anak sedara aku nih dah gomok.. makan pun kuat.. kalau aku xmakan derang pun xnak makan.. habes diet aku.. haha nak tak nak aku kenalah makan skali.. law aku tambah ank buah aku tambah.. haihhh terpaksalah tambah.. nak buat cam ne.. kang mak abah derang tgk anak2 derang kuruih kering aku gak yang serba salah.. hehe aku dah jadi tukang masak sepenuh masa kat umah nih.. hehe ari weekend lak, law aku lambat masak, abg ipar aku masok dapor.. haha mule2 aku janggal la kan.. tapi bile pikir2 balik ada gak aku rehat.. kah3.. thanks ya bro! ekeke

anak2 buah aku nih kadang2 sangat nakal.. dan berani2 ayam.. aku pun xtaw cam ne nak klasifikasikan berani2 ayam.. ikut suke kalian la nak klasifikasikan cam ne.. hehe walaupun derang ni agak berani2 ayam tapi ada semangat nak tengok cite hantu nih.. aku pun kadang2 takot gak nak tengok cite hantu nih.. yelah tgk muke derang yang menakutkan tue.. baek aku tedo ke, maen ps2 ke.. ape2la.. kadang2 aku pelik dengan stesen tV nih.. yelah.. selalu sangat tayang cite hantu nih.. kalau nak tayang cite hantu je mesti hari khamis malam jumaat.. aku pun xpaham.. mungkin khamis malam jumaat tue, kalu tgk cte hantu akan ada feel la nak tengok.. haha pastu tayang cite hantu masa hari raye.. macam celebrate je derang2 baru lepas kena ikat.. haha kelakar kan..

oke.. abaikan.. oleh kerana berani sangat anak buah aku nih tengok cite hantu, aku pun join la skali.. hantu yang paling derang takot adalah hantu kak limah balik rumah.. aku xtaw kenapa anak buah aku nih takot sangat tengok cite tue.. bile soh amek baju ke, amek air ke, tinggalkan dalam bilik ke.. sure mereka2 itu akan berlari lintang pukang sambil jerit "antu kak limah balik rumahhhhhhhh.." haha kadang2 aku tgk cam kelakar pun adalah kan.. hehe nak join tu xsanggup lak kan.. dok lari2.. hehe so bagi mereka yang agak nakal tuh, aku pun kenakanlah.. anak buah aku nih suke tgk cermin.. konon2 comel la.. so untuk mengelakkan dia nih selalu tgk cermin, aku pun cakap.. "ko tgklah cermin tu slalu waktu maghrib2 nih.. kang ada hantu kak limah sebelah ko.." dia pun ape lagi.. lintang pukang la lari kan.. haha seronok aku..

malam tuh aku sakat anak buah aku.. sebab nakal sangat kan.. so aku geram, aku sakatlah tedo sebelah kak limah.. ada lak idea dia.. dia cakap hantu kak limah gigi jongang.. haha kelakar la pulak kan.. so dia nak takotkan adek2 dia.. dia jerit.. "wei, hantu kak limah gigi jongang kat belakang mung!!" haha aku dengar balik pun ase nak tergelak je.. cite antu kak limah tu mmg dah gune name limah la kan.. cte halimah jongang tuh plaks dia kaetkan dgn gg.. so antu tu xdak gg taring la.. ada gg jongang.. haha

**hantu kak limah kot nih.. hehe

+


halimah gigi jongang

=

hantu kak limah gigi jongang..

haha end la entri aku kali nih.. kalu ada kelapangan lagi aku coret2 yea.. tugas memasak dah bermula.. hehe jaga diri hiasi peribadi..


**sebenarnye aku nak maen pS2.. anak buah aku dah bising2 ajak.. hahaha




No comments: