~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, December 21, 2010

..CHOOSE & WIN..

hi hi hi.. skrg dah tengahari.. opss.. pagi lagi kirenye masa aku ngah taep nih.. hehe tadi aku lalu blog kawan aku nih.. si nani nie.. baca punye baca.. aku xtaw mule2 ape yang si nani merepek nih.. bile dah baca baru aku paham.. hehe secara x langsung aku pun nak join gak la.. keh3.. saje2.. hehe

ada syarat2 nak join niih.. hehe oke.. bedal je la.. hehe g pun senang je dia punye syarat.. hehe




1. jadilah follower beliau.. bukan nani taw.. tapi kawan si nani nih.. si coLeur de Cgique.. yeahh--------->DONE!

2. pilih gambar dari blog beliau,then beri komen.. aku dah pilih..
---->Gambar no 6
---->Gambar no 8

3. Kenapa pilih gambar no 6? jeng jeng jeng..
** walau ape jua kenderaan yang kite naiki, hargailah nyawa kita dan nyawa yang kita bawa sekiranya ada.. jenis kenderaan bukanlah lesen penentu untuk kite menguasai jalan tersebut.. oleh itu, pandu cermat jiwa selamat.. ingatlah orang yang tersayang.. hehe aku suke sebab cara nampak cool.. even pakai kapcai..

Sekarang kenapa pilih no8? hehe
**actually aku bukan nak ikot si nani nih, tapi mungkin secara kebetulan.. hehe aku suke awan.. gambar nih beri ketenangan.. walaupun aku tak punyai sayap, tapi aku ingin terbang.. bawa ke awan biru, menikmati pandangan bumi yang indah dari langit.. ah, pasti seronok!

haha dah merepek dah.. enuf2.. sape2 yang nak join, join la.. nih pun 1st time aku join menda2 cam nih.. haha ase cam seronok lak.. hehe

4 comments:

Naniey said...

hahahaha...aku merepek erk...tp ko join jugak..hahaha

qaseh qist said...

haha dah xdak keja namenye nani.. ekeke

CouLeur de Chiqu3 said...

THANKS FOR JOIN THE CONTEST..its judging time..wait for the winner announcement soon!

qaseh qist said...

owh.. oke.. thanks.. ;)