~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, November 22, 2010

..emosi lagi..


ermmmm.. aku cube kawal amarah yang ada dalam diri.. rasa meluat yang meluap2 kat dada.. bukan aku tak boleh terima arahan.. bukan aku tak boleh nak kena tegor.. bukan aku tak boleh nak buat semua kerja.. bukannya aku nih bodoh sangat tak reti nak cari menda yang simple sangat.. kalau nak ditanya betapa meluat dan bencinya aku pada dia, hanya Tuhan je yang tahu hati aku macam mane.. aku hormat dia.. tapi kenapa menda2 kecik pun nak tempiaskan pada orang laen.. ahhhhh..

kalau nak ditanya bagaimana rupa aku berjalan keluar dari office, cukuplah bertanya pada mereka2 yang baru pertama kali berjumpa dengan aku.. betapa kelatnya aku.. tak dak senyuman pun kat muka ku nih.. yang ada kerutan di dahi dan muncung panjang sedepa.. tak mungkinlah sedepa kan.. cukuplah mereka2 itu tahu yang aku sedang menahan marah.. sampai2 rumah housemate aku tegor aku pun xdak mood.. maaflah bukan xnak jawab.. ati ngah panas..

menda dah jadi depan mata aku sendiri.. aku tak marah pun pada asalnya tapi bile tgk sikap dia yang macam tue, aku rasa kebencian n kemeluatan aku bertambah2.. ahhhh.. payahnya.. yee.. semua kat situ xdak nama laen.. semua aku.. serba serbi aku.. nak kaver line balik, aku yang kena sebab tak dapat cari menda yang simple.. ahhhh!! meluat!! dah la mintak tolong dengan aku pastu nak marah2 aku.. aku tak buta untuk melihat semua tue.. memang benda tu ada tapi tak berlabel.. ahhhhh.. meluaaaaaaaaaaaaat!!




[setgh jam berhenti menulis..]



ermmm tak patot aku marahkan dia sedemikian.. maaflah.. aku cume mahukan teguran yang baek bukan macam tue.. dah la tadi aku kena marah dengan user.. orang laen yang punya kerja orang laen yang kena.. haihhhh semua ni terjadi kerana orang laen.. haihhhhhh.. apelah naseb aku hari nie.. maaflah.. aku cume mahukan ruang sebelum aku beredar.. bukan membenci sesama insan.. bukan menyakiti sesama rakan.. bukan itu yang ku mahukan.. persahabatan yang kekal abadi hingga ke hujung nyawa.. berpisahnya didunia dan bertemu semula di syurga.. huuurrmmm.. maaflah.. emosi terganggu.. minda bercelaru..

moga hari esok membawa makna yang paling indah dalam kehidupan pada semua orang.. hanya kata maaf yang dapat ku lontarkan dari jauh.. semoga dapat diterima pada sudut hati kecil mu.. aku terlalu ikut perasaan yang ada dalam diri.. maaf.. tiadalah jaoh beza antara kamu dengan yang laen.. aku cuba untuk jadi professional supaya yang tak berkaetan akan pergi..





No comments: