~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, March 9, 2011

..sedih..



Sedang asyik melangkah, tiba disuatu sudut aku berdiri.. sendiri.. tiba2 aku rasa sunyi.. apakah ertinya?? aku cuba berdiri dengan stabil tapi aku rasa lemah.. degupan jantung semakin deras.. nafas mula tersekat2 dan mata berair.. Sampai kemuncak, terasa titisan air basah dipipi.. aku terdiam.. kelu seribu bahasa.. cuba mengawal emosi diri agar aku lebih sempurna.. agar aku tidak melatah dengan keadaan sbnr.. namun apalah dayaku hanya kerna aku seorang perempuan.. semakin lama semakin deras.. bermonolog dalam diri.. "Tuhan.. banyak dugaan yang kau berikan padaku Tuhan.. aku takut!!" terasa diri lemah untuk berdiri..

**aku tak sekuat seperti yang disangkakan.. aku lemah.. mudah menangis.. itu aku!! pinjamkan aku bahu.. agar aku bisa tenang.. :(


No comments: