~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, March 16, 2011

..deja vu..



Salam 1 Malaysia..

Pagi2 lagi dah meroyan ape ntah nak tulis kat blog.. huhu by da way, aku rasa bersyukur sangat2 pada Ilahi kerana diberi kesempatan untuk bernafas di muka bumi nie.. cewaaahhh.. macam nak tulis novel plaks.. huhu hehe xdak la.. bukan ape.. aku mmg rasa bersyukur.. tapi biasalah manusia.. lumrah kehidupan yang tak pernah lekang pada seorang manusia.. iaitu alpa.. aku sering kali terlupa untuk menghargainya.. betapa hina dinanya diri aku nih kan.. ishh3.. bila dahi mencecah sejadah.. ah tenangnya.. resah hati dah berkurang..

waw! amazing bukan.. mmg itu adalah salah satu cara untuk tenangkan hati.. nih macam nak berdakwah pulak.. huhu ape2lah.. hehe ape2 pun, aku harap kalian bersyukur lah dengan setiap pemberian.. nikmat yang diberi percuma nih hargailah.. hehe bile terkenang balik, terasa deja vu la plak kan.. huhu betapa ruginya aku sebab lambat untuk bersyukur! ish3..

okelah.. aku nak p baca ape2 yang patot.. jap g test.. alahaiiiii.. aku sangat TAK mencintai programming.. kalau sampai rasa pemalas tu, paper kosong pun aku boleh hantar.. haha maaf yer.. sy x minat programming.. mmg benda tu aku letak tepi dulu.. huhu igtkan dah habes part2 program nih.. skali ada lagi da.. redha jew la.. huhu

k, bai!

No comments: