~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, March 17, 2011

..paksa rela..



tak taw nak mule dari mane.. dah banyak kali cube.. aleh2 ikot je ape yang aku rasa nak tulis.. haha lantaklah kan.. hehe ermmm

terdiam membisu.. tak de modal.. hati dah berkata2.. dah banyak perenggan, tp bile aku nak luahkan seolah2 jari jemari aku jadi kaku.. ermmmm

yang boleh aku katakan.. kau dah bertunang.. tahniah lah.. aku patut gembira kau dah bertunang.. kau kan kawan aku.. tak perlu aku rasa sedih atau saket hati bukan.. xpelah.. semoga kau bahagia hendaknya.. nanti kawen aku harap kau tak lupekan aku.. :)

sekalung tahniah untuk kau dari aku..

**still pending.. adakah luahan ini boleh dikesan oleh pihak laen? aku harap tidak.. mungkin hayat kali ini bukan jodoh kita.. aku redha.. :)


No comments: