~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, March 8, 2011

..buta mata hati..



Salam 1 Malaysia..

Jika ditanya perasaan aku bagaimana.. hampir samalah dengan picture diatas tue.. tapi xdak la sampai nak gigit laptop.. cumanya nak cincang orang yang saketkan hati aku nih.. ah.. saketnya hati aku.. meluap2.. tak tahu macam ne nak tenangkan hati aku.. aku bukan malaikat yang boleh aku sabar 24jam.. tu ja yang aku mampu katakan.. amukan yang ada pada aku bukanlah aku nih tak pernah langsung berlaku baek.. bukan aku nih tak pernah buat jahat.. aku sedih sangat2.. orang yang aku percaya wat aku cam nih.. ape motif kau??

kalau kau boleh malukan aku, hina aku khalayak ramai.. inikan dapat makian dari aku hanya untuk kau sorang je.. orang laen tak tahu.. sejahat2 aku.. aku tak pernah buat cam nih.. kau pikir dari sudut kau.. cube pikir dari sudut aku pulak.. fikirlah!! berapa lama kau hina aku?? berapa ramai kau dah malukan aku depan derang?? bila aku maki kau, kau kata aku tak reti nak kawal?? cube aku buat perkara yang sama dekat kau.. tak sampai satu minit muke kau dah macam ape dah.. kang aku cakap sini kata aku tak reti nak kawal marah.. kata aku macam2.. nak buat sesuatu tu fikirlah.. bukan hinaan dari kau je yang aku kena terima..

kau dah besar panjang.. pandai2lah kau fikir.. sesuai tak kata2 yang aku bagi kat kau tu dengan perbuatan kau.. aku tak nak putus kawan.. walaupun aku pernah ditinggal kawan sendiri, tapi kau tak perlulah jadi terok dari dia.. tahu kau terasa bila aku labelkan kau lagi teruk dari dia.. kenapa kau terasa..? sebab kau hanya pikir dari pihak kau je.. kau pikir aku nih terlalu mudah nak di pijak2 macam tin botol yg kau nak kemek kan.. kunun2 aku nih terlalu sporting untuk semua benda.. bahan makanan yang senang nak makan.. ah.. enough la.. aku ada perasaan.. cube situasi nih berlaku pada kau.. fikirlah.. fikir!! aku xnak ungkit semua benda.. cukup dengan ape yang kau buat pada aku sekejap td.. cube kau pk kalau kau ditempat aku.. fikirlah.. fikir!!


**stop almost half an hour..



arghhhhhhhhhhhhh.. saketnya hati.. beratnye dugaan yang tuhan berikan untuk aku.. sebak didada tak de sape yang paham.. inikah lumrah kehidupan dunia? diperlekehkan dengan sewenang2nya?? ntahlah.. aku bukan manusia sempurna.. bukan manusia yang tak tahu menilai juga.. tolonglah.. aku punya perasaan.. aku juga seperti kalian.. ntahlah.. pandai2lah.. kalau rasa bahagia dgn perlekehkan aku.. teruskanlah.. aku cuba selagi mungkin.. andai kata aku tak mampu.. cubalah belajar untuk berfikir pulak.. xpernah kat ati aku nak label org yang baek dgn aku nih terhegeh2.. jangan pernah buat andaian andai xpernah tahu isi kandungan hati org tersebut.. aku dah penat dengan semua nih.. aku dah pernah hilang kawan.. dan aku xnak terus kekal membuang kawan2 yang aku ada skrg..

aku bkn nak cite nak mengatakan aku baek.. tak perlu nak kecohkan keadaan.. andai mereka2 diluar sana berkata2 dan menyampaikan aku perempuan tidak baek.. sile dengar kedua2 pihak.. jangan dengar sebelah pihak.. berfikir dulu sebelum berkata2..

ahhh!! mandi lagi bagos.. perkara bodoh cam nih tetap akan berlaku dan akan berterusan andai tak de pihak yang reti untuk berfikir.. sekian!

No comments: