~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Tuesday, March 8, 2011

..lumrah hidup..



aku semakin tak paham dengan sikap manusia zaman skrg nih.. perlu ke jatuhkan orang laen.. perlu ke menipu sane sini.. pelisssssssssslah.. aku dah meluat oke..

bile pikir balik.. lantak ko lah ko nak buat ape.. thanks la atas ape yang kau cube lakukan untuk aku.. aku amat berterima kasih walaupun ia menyakitkan.. tapi aku yakin.. tuhan akan balas setiap perbuatan hamba-hambaNYA.. aku yakin setiap ketentuanNYA.. "cukuplah bagiku Ya ALLAH, dialah sebaek2 tempat diserahkan urusan.." aku pegang kata ustaz nih.. ada betulnya jika dikaetkan dalam kes aku nih.. haha cam buat salah pastu kena tangkap dgn polis lak.. hehe abaikan..

aku sedih ke, saket hati ke, ape2 je la.. aku suke dengar lagu nih.. tenang jew.. jom dgr same2..


tenangkan.. puas aku cari lagu nih.. akhirnye jumpa.. hehe terasa kelakar pulak bile mula ase bengang pastu jadi slow cam nih.. haha td borak2 dgn adek aku.. ase cam oke sket aku nih.. mmg dia jadi mangsa segalanya2.. hehe lastly baru mintak maaf atas ketelanjuran kata.. hehe thanks adek.. akk simpan kata2 adek.. bak kata adek aku.. "hanya orang yang tak matang je akan bersikap sedemikian.." huhu dahlah.. nak tedo.. esok nak sekolah dah.. nite people!

No comments: