~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, March 21, 2011

..full of happiness..



Salam 1 Malaysia..

Syukur ke hadrat ilahi sbb aku dianugerahkan suara, penglihatan, rasa, dan sebagainya.. Hari nih aku bergelak sakan.. berjoyah tak tentu hala.. Aku pun tak tahu kenapa gelak tak hengat dunia.. datang kelas sangat malas! haha maafkan saye lecturer! saya bangun lambat tadi.. hak3.. ermm pastu kunun2 nak study ada test p.comm2, skali dibatalkan.. heaven! miss tak sehat.. lepak bawah dengan kawan2 aku berjoyah bagai..

topik utama, igor kini digilai ramai.. haha ada pulak yang buat pengakuan berani mati kata suke tengok dak igor nih.. haha silap la law bab bahan membahan nih kan.. mmg ceria la hidup aku.. hak3.. dah merah2 dak ain sebab aku kenakan dia.. keh3..

blik umah, masak tomyam.. makan ramai2.. waw! best! hehe lama xmasak kat umah.. ala kadar suda.. janji kenyang perot.. yes! malam, abg aku datang return baju aku.. haha ape lagi aku seronok sakat kawan2 dia tue.. keh3.. haha lagi kegembiraan datang dalam hidup aku.. haha best2.. indahnye hidup!! haha

teruskan bergembira selagi mampu.. andai dugaan datang menyinggah, jadikan ia sebagai peneman untuk langkah seterusnye.. yeeeeeehaa!!


No comments: