~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, March 13, 2011

..entri lame daaa..



Salam 1 Malaysia..

Erm.. cite yang aku nak story nih agak lama la kan.. hehe tapi disebabkan sekarang nih aku da free sket, jadi aku pun taep la dengan laju2.. hehe cite nih hari khamis yang lepas masa pas p.comm2.. planning nak wat keja jap.. tak jadi.. pas cucuk duet, terus g masjed jamek.. dak pian teman aku.. kunun2 nak p beli bag la kan.. haha tapi xdak yang berkenan dihati la.. kui3..

oke.. sampai sane dah cari baek cari lah tempat lepak plak kan.. nak minum2.. pian kata ada satu tempat best nih.. tapi xsure lagi dah tutup ke atau buka lagi waktu2 yang aku g tue.. mule2 kata kat blkg hsbc jew.. jalan2 punye jalan, aleh2 sampai lah kat area2 gambar kat atas tue.. perghhh jalan kaki kot! haha yang paling hampe skali, kedai tu dah tutup terus! haha dengan buku pegang kat tangan, bawa lappy lagi.. aku ase mcm wat jalan2 cari makan versi jalan kaki.. huhu

sambil2 jalan bapak aku call.. tanya nk balik bile.. aku cakaplah malam nanti aku balik kg.. dah borak2.. aku cakaplah.. "okelah, babai.." apak aku dgn spontan jawab.. "bai!" haha xpenah kot apak aku cakap cam tuh dengan aku.. haha aku ase cam sweet sangat bapak aku nih.. keh2..

aku dah bising2 dah ngan pian.. dia dah paham dgn aku dah.. haha sorrylah pian.. nak wat camne.. pastu g patah balik g central market lak.. tak malu aku nak ngaku yang first time aku masok sane dan aku ase, waw!! bestnye.. huhu banyak menda2 yang menarek.. peralatan2 klasik pun banyak.. ahh!! tersentuh aku.. dah mule berangan sane sini.. keh2..

pastu lepak2 kat food court.. melantak abc.. waw!! best oke abc kat sane.. ais pun halos jew.. mmg febret aku lah kan abc nih.. hehe malantak sampai tak hengat dunia.. aleh2 dah sejuk.. sbb dok kat dalam aircond.. haha padan muke kan.. tomyam xsedap jamah sket je.. huhu pastu balik.. ahhh.. memang tak hengat la kan bile dah blk umah.. ase cam nak pengsan tue.. hehe

bile nak tedo, layan game jap.. ahh..sampai tertedo2 aku dibuatnye.. kui3.. nih pun penat agi..wat keja xbape betul.. blik dr shah alam - kl.. pelik aku.. yelah, ari minggu pun bawak keta slow2.. biasalah aku kan.. kuat bebel!! haha bile pandang meter, baru aku pasan.. owhhh.. keta aku yang laju rupenya.. hahaha okelah.. nak rest jap.. perut wat hal lak.. tak paham sungguh aku.. huhu k,lah.. papai..

No comments: