~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, March 17, 2011

~ i'm not type that lady!! ~



ermmm.. ase nak sepak2 je manusia2 yang lancang sangat berkata2 nih.. aku dah penat nak bersabar dengan setiap sifat manusia yang macam nih.. aku tak paham pun ada.. kenapa eh?? kenapa.. kalau salah aku, kan maen lagi nak mengata.. kalau aku baru nak kenakan sket, kan maen lagi mengata aku sane sini.. sedangkan kau kenakan aku berdas2 tak dak lak aku aku nak ugut sane sini.. kalau aku kata enough or jangan tu, janganlah buat.. bile dah buat dah kena maki, baru nak terasa.. tu pun kalau ada rasa lah kan or maybe kau memang dasar tak paham bahasa gamaknya..

kau jangan nak cepat melatah boleh tak?? kau buat kesalahan depan2 dengan aku, ada aku nak ugut bagai?? siap aku soh berenti tapi kau still nak buat.. pernah ke ko terfikir semua tue.. tolong jadi mature sket boleh x?? kalau aku buat salah, berdas2 kau kenakan aku.. tolonglah.. tengok kesalahan kau dulu baru nak canang kesalahan aku.. penat nak layan perangai kau yang tak mature tu.. yang tahape2 tah..

be mature lah.. bukan aku nak amek taw hal ko sangatlah.. tapi kalau pasal benda kecik kau tak leh nak handle kan, susahlah bile kau dah masuk alam kerja nanti.. semua lah.. bukan semua orang nak layan perangai tak mature kau tue.. tolonglahhhhh.. jangan buat macam nih.. sure ramai yang meluat dengan kau.. ramai yang benci dengan sikap kau..

selagi aku boleh bersabar, aku sabar.. jangan sampai aku hilang sabar.. semua yang tak boleh buat aku akan buat.. had manusia untuk bersabar nih tak tinggi mane jika dah ditambahkan dengan setan2 yang menghasut kat tinge tue.. memang kesabaran tu martabat yang paling tinggi.. tapi kalau hari2 macam nih, maw saket jantong aku.. cukuplah sekali.. hari tu mmg aku saket sangat2.. ase nak pecah je hati aku.. law aku nih ada darah tinggi, sure aku pengsan dah time tue.. haihhhh sabar je la..

kalau kau terbaca or else, kau pikir balik la.. ni baru awal tahun kau kawan dengan aku.. banyak agi masa kau nak hadap muke aku nih.. tolong keh.. tolong.. aku sangat tak suke menghadap dengan manusia2 yang sangat tak mature nih.. sangat2 tak suke.. dan sangat tak suke kalau orang tuduh aku melulu tanpa sebab.. memang tak suke!

dah la.. kau dah besar.. pandai2 lah kau pk.. tade mase aku nak amek taw pasal kau.. kau tak makne ape2 yang penting dalam hidup aku keh.. sekian..

No comments: