~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, October 6, 2010

..kenangan..

hurmm.. tak ade ape yang menarek sbnrnye aku nak coretkan kat sini.. hehe tibe2 teringat kenangan lama.. ah rendunye nak masok sekolah!! rendunye nak dengar leteran lecturer n kawan2.. rendu la semua tue.. hehe rendu nak makan sama2.. xpe.. next year aku ada masa lagi oke.. hehe

erm.. lecturer visit dah lepas.. pasnih tinggal report kena buat.. manager aku mintak postpone smpai bulan december, tapi aku plak xtaw mana nak cekau kalender akademik sekolah aku.. huhu nantilah aku usahakan mcam mane.. hikhikhik.. cabot lari ke sekolah sekejap ke.. tgk la cam ne esok.. hikhikhik

kawan aku mengandong skrg nih.. dia call aku dok marah2 sbb lufer kan dia.. bukan aku luper kat ko la sayang.. ko dah kawen, xkan nak gayot lama2 plaks.. kang ape kata laki ko plaks.. dulu len la.. len gayot smpai muntah.. hehe dia punye merajok sebab aku xwish besday dia.. hakhakhak mmg salah aku la sbb x alert langsong.. hehe bukan nak balas dendam tapi aku mmg btul2 luper.. g pun masa tuh aku g attend kawan aku kawen.. huhu so.. maafkan aku ya sahabat.. hikhikhik

bile aku dah angkat kol dia mule la dia bebel2 tak tentu hala.. haha aku diam + senyum je la kan.. hehe kelakarnye.. aku siap pesan lagi.. xbaek waktu ngandong2 nih mrh2.. hehe aku taw perasaan dia.. hehe dia cume nak psyko aku je.. hehe sumpah, sebenarnye aku pun rendu kat kau.. cume tak terluah dengan kata2.. aku hanya ada hati yang boleh merendui kamu sayang.. nanti pas bersalen akulah orang yang kena bawak hadiah besar gedabak, pastu kena datang kat jumpe dia before balik kg.. haha mane aku nak cekau kenderaan nak jengok dia tah.. hahaha tak pelah.. aku akan cube usahakan utk kau sayang.. hehe

tersingkap kenangan lama aku dgn dia.. hehe bile nak makan je, aku pasti akan panggil dia join makan dengan aku.. kongsi 1 bungkus makanan sama2.. law lapar alas perot sama2.. law aku beli burger aku akan pasti beli 2.. sebab utk dia 1.. hehe law dia xnak makan, aku akan merajok.. haha rendunya saat tue.. minom sama2.. bley dikatakan tiap2 malam la.. even dia jarang beli, aku jarang g bilik dia, dia pasti ada disaat aku memerlukan.. hehe duduk asrama.. katel aku, dia tedo.. aku tedo atas lantai, bertilamkan selimut yg agak tebal.. hehe demi kawan baek aku sanggup buat.. dan dia sangat berterima kasih dgn ape yg aku buat.. hehe malah sampai takot nak datang tedo bilik aku sbb xnak aku tedo atas lantai.. hahaha bkn semua org taw aku wat cam tue.. hikhikhik.. aku sayang kau.. aku sayang kau sangat2 ika.. hehe rendu nak gadoh2 dengan kau.. rendu!!! semoga kau selamat bersalen oke.. aku akan doakan ko sayang.. hehe

bile dah terimbau kenangan lalu.. tetibe terlintas kata2 dari sorang pakcik nih.. oke.. i call him mr.S.A oke.. sbb singkatan nama dia.. hakhakhak xperlu nak mention nama orang kat blog aku nih.. haha td aku blnja coklat.. xnak makan.. haishhh aku xjampi ape2lah mr.S.. last2 aku kasi gule2 getah.. (skema xayat aku.. haha) siap ckp xdak jampi pun.. ttp tolak gak.. cehh.. jual mahal.. ayah mr.S nih pesan kat mr.S nih, mr.S nih plak ada cakap dengan aku n kawan2 masa lepak2 kat burger king ari tue.. katanye2 berbunyi.. "ayah aku penah cakap, kalau kite selalu belanje orang, rezeki kite murah.." so, aku tempelak la balik ayat nih kat dia.. haha senyum ja.. ekeke sorry ya mr.S bukan nak kutuk, tp saje nak perli.. haha

erm.. esok ada makan2 lagi kat sooka sentral.. kire makan besar lah.. hehe kena chantek2 esok.. chantek ke?? haha xperlu la sangat.. besa2 sudah.. haha ngah pk nak pakai baju ape eh.. baju biru kott xpun coklat.. alangkah bestnye kalu ada lelaki2 disana memakai baju melayu dan bersamping.. ah indahnyaaaaaaaaaaa.. leh cuci mate.. hakhakhak..

No comments: