~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, October 21, 2010



Jika aku diberi kesempatan padaku..
Inginku coret namamu disetiap ruang dan waktu..
Agar bisa kau mengerti gelodak hatiku..
Jika kau memberi peluang padaku..
Ingin aku berbicara cinta denganmu..
Tapi aku tak mampu..
Aku keliru..
Jika aku diberi masa bersamamu..
Inginku tusukkan kata -kata rendu ku ini dalam hatimu..

Ketika aku bersedih, wajahmu dengan senyuman muncul di mindaku..
Membuatkan aku seolah - olah sedang bersama dengan kamu..
Ketika aku gembira, aku tersenyum riang padamu..
Meyakinkan aku bahawa aku juga layak bahagia ketika denganmu..

Mengertilah kamu..
Bagiku kini, kaulah penawar yang paling manis untukku..
Kau jualah yang mencerikan hari - hari suramku..
Kau jualah yang mengembalikan senyumanku..



**walaupun aku tak bisa memiliki kamu..
"Izinkan ku mencuri bayangan wajahmu..
Izikan ku mencuri khayalan denganmu.. "



No comments: