~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, October 27, 2010

satisfied

dari nak hide ke ape ke.. bek remove ja dari friend list.. sekali dlu dah block bley la.. kali nih malas nak dengar ape2 alasan oke.. aku anggap xberminat nak kawan dengan aku.. thats all.. :) i'm not kid or else.. aku cube bertahan.. aku dah penat.. penat untuk segalanya.. once dah buat aku cam nih, aku jadi tawar setawar hati dah.. kenapa perlu bine divider besar dalam perhubungan? hahaha aku bukan jenis yang mengadu domba nak cerita hal orang.. bila aku dah cerita tuh maknanya aku nih xtahan dah.. dan aku tak suke nak ulang2 cite sampai 18belas juta kali.. kau sendiri dah ketahui semua tue.. bile aku cakap tak tu, maknenye tak lah okeh.. jangan berpura2 dengan aku.. jangan datang kat aku lagi pasnih bila kau sedih, jatoh tergolek dog ka.. apa ka oke.. walaupun dulu aku rasa jemu.. tapi aku bertahan.. kali aku tak mampu bertahan.. maafkan aku okeh.. bile ada kawan laen, besalah.. akan ditinggalkan.. bila da masalah ka apa ka.. pandai mengadu domba.. bila aku need a shoulder pandai plak ko pusing kasi kena kat aku balik kan.. haha xpela.. no wonder lah kau nih xramai kawan n kawan xdak yang kekal lama.. dlu lagi dah paham tapi aku pure2 xpaham.. huhu okehlah.. buang masa taep panjang2 nih.. bek wat keja aku lagi bagos.. adddddddddiiooss..

No comments: