~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, September 30, 2010

..nothing..

hurmm.. dah lama x update blog.. hehe xdak la lama sangat.. cume ada tinggal bape ari jew.. hehe kepenatan yang berganda2 kot.. hehe aku pun xtaw kenapa aku penat sangat2 sampai balik umah je nak membute terus.. haha biar kasi puas aku tedo.. tedo pun cam tapuas la.. mencik!! law tedo awal sure setiap 2 jam aku akan mangon.. ahhhhh.. dah selalu sangat berlaku.. cam penat pun oke.. hehe xpe.. ari minggu aku akan manfaatkan masa yang ada.. tedo sampai xhengat dunia.. tedo sampai pengsan.. dah tedo pun leh pengsan kew? ahaks.. pelik sungguh aku nih.. hehe

semalam kat opis ada jamuan makan2.. hehe kire jamuan ari raya n celebrate besday staff kat sittew.. memang happening la.. haha seronok.. banyak makanan.. hehe terima kasih yang tak terhingga pada adek kesayangan aku tuh incik RON HAKIM SHAHRIR sbb kasi pinjam anta punye kamera.. ana rasa sangat fuas hati.. hehe aku ingatkan xdak la kaki gambar, skali kuarkan kamera adek aku nih, bukan setakat staff je.. General Manager aku pun sama.. giler sporting!! hahaha nanti aku upload yea.. sbb skrg aku cam ada prob.. cam la.. tapi mmg ada pun.. hehe xpe.. yang taleh nak bla, GM aku siap pulok aku masa snap pict.. ahaks.. bile tanya staff len, layankan ja dia tue sbb time dia ngah hepi dia mmg cam tue.. law marah, fuhhhhh.. pepaham sendiri la kan.. haha aku pun sbnrnye takot nak snap tp tah cam ne.. gatai je aku soh dak wa tuh snap pict aku dgn dia.. kebetulan baju pun sama.. haha xpe2.. aku akan simpan as kenangan abadi kat company tuh.. staff semua sporting2.. seronok.. luv u all.. muacchhh..

tapi aku upset la.. aku ingatkan semua dak2 laki kat opis tuh pakai baju melayu.. tapi..... hurmmm.. ilang semangat aku nak snap pict.. law x, sure aku dah menggedik la nak snap pict dengan derang.. kenapalah xnak pakai baju melayu.. semat la korang pakai baju melayu.. aku pun tapaham.. hurmmmm.. kalu pakai skali skala ape salahnye.. sejok sket mata aku nih.. haha aku sangat obses pada lelaki yg berbaju melayu dan bersamping!! dengar ya.. sangat obses!! haha dari tak bercakap, sure aku dah menggedik2 la nanti.. hehe ittew la aku.. pelikkan.. bagi aku susah dah nak tengok lelaki zaman skrg pakai baju melayu.. tambah2 kat KL nih.. abaikan je la.. huhuhu law kat kampus ada gak yg sudi pakai.. hehe

oke.. lupekan cte tuh.. ari jumaat lecturer aku nak datang melawat.. adoii.. seb bek buku log dah siap.. slide pun dah siap.. thanks to sarah sbb siapkan.. tak teman pun ko wat.. hehe gaguan emosi ari nih.. penat sbnrnye.. sbb ta cukup tedo.. hurmm.. sowie eh sarah.. hehe harap2 everything will be oke masa present nanti.. hehe amin.. doakan ya kawan2.. hehe

ermmm.. aku suke dgr lagu nih.. check.. check.. check it out.. alamak.. taleh nak publish kat sini lak.. malas la.. taep je kat utube "just the way you are by Bruno Mars.." waaa.. suke.. suke.. suke.. melalak sampai lapan puloh kali aku dgr.. xmuak.. hehe perasan sbnrnye aku nih.. ekkeke okelah.. aku nak siapkan keja yang belom aku siapkan.. hehe jaga diri hiasi peribadi oke.. hehe papaix.. :)

No comments: