~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, October 7, 2010

..derma darah + jamuan raye..

erm.. ada member aku tego aku.. dia kata aku selalu cte pasal Mr.S kat belog aku nih.. hurm.. actually, bukan sengaja2 aku nak tulis pasal dia.. tp sedikit sebanyak kadang2 aku terkena dengan keadaan yang aku nak ceritakan tue.. so aku cte la.. sekadar cerita.. tapi tak bermaksod ape2 pun.. xlebih dari untuk mengisi kekosongan belog aku nih.. tu ja.. jangan salah faham yew.. hehe oke.. never mind.. mungkin pasnih aku kena filter if ape yang aku nak tulis kat belog aku nih.. xnak la nanti cite pasal orang yang sama tapi berlaenan situasi.. by da way, thanks for ur comment oke.. :)

oke.. lupe kan cite pasal dia.. kite cte pasal laen plak.. hehe tadi aku derma darah.. huhu.. best o0o0o.. aku xdak la berdebar sangat.. hehe sebelum2 nih aku perlukan teman kat sebelah untuk hilangkan rasa gentar kat hati.. tapi xpelah.. mujur kak siti ada sebelah aku nih.. so, aku pandang je dia.. aleh2 aku tgk tangan dah kena masok jarum.. mule2 agak susah la sbb urat tak nampak.. nurse tuh dah suruh tukar tangan.. aku pun xplainla kat nurse tue.. dia kata urat dalam, so xbape nak nampak.. hehe bile dah cucuk, nurse tu siap cakap... "alhamdulillah.. dah dapat pun.." aku pun selamba balas.. "alhamdulillah.." kesudahnye aku pelik.. haha aku pun xtaw kenapa aku tibe2 ase pelik.. haha

erma darah xlama.. sian kak amal.. harap2 nak derma awal dia lak yang paling last.. hehe lagi kesian bile dia kena tekan ape tah kat tangan dia supaya tak bengkak.. sian sungguh kakakku ittew.. sabar ye kak.. hehe tapi still maintain comelkan.. hehe yang kelakarnye kak amal nih.. dia nih masa nak isi borang n jumpe doc, tangan dah sejok.. haha aku ase nak gelak guling2 je.. belum amek darah agi.. haha lawak la akak nih.. hehe

yang kak awin plak, jadi photographer.. abes semua pict nak snap.. bile lalu lalang kat situ, ada org pun tanya.. perlu ke isi borang.. tapi agaknye kak win ni xdgr, so dia pun jalan je la.. aku dah gelak2 dah.. nak tak nak tlgla jawabkan tok dia.. hehe pastu leh plak org cisco dengan selambenye menyuruh kakak kurus ittew snap pict derang.. banyak songeh lak tue.. haha dah jadi cam pekerja kat situ plak kak win nih aku tgk.. haha dia opkos la xderma.. xcukup berat.. hehe

dah settle derma darah tue, blik la opis kan.. aku ase kewl jew bile bangun dari katel tuh, minom2 makan roti.. bile naek opis pale dah start pening.. bukan saket tapi pening.. seb bek la manager aku tuh sporting.. memahami aku nih yang telah mendermakan darah.. dia siap pesan, "u jangan pergi mane2.. u duduk je sini k.." haha tu yang aku terlelap atas meja tue.. seb bek la semua engineer kat sittew xdak.. xperlu la nak malu sangat kan.. hehe pastu kol 1 dengan harapan nak amek kamera kat wawan.. sebab dah janji dengan dia.. harapan tinggal harapan.. memang xleh nak g la.. tekak tetibe ase mual.. kepala still pening2.. mule2 ingat nak tedo kat situ ja.. pk balik, bek tedo kat surau.. best sket.. tedo la.. tapi xbape nak lena la.. sbb asyik terjaga jew.. hehe tp kire leh reduce la pening pale tue.. hehe hamper 2 jam la aku tedo start tedo atas meja tue.. haha memalukan je aku nih.. hikhikhik.. len kali kasi makan dlu oke baru derma.. xdak la banyak songeh.. haha

hurmmm.. dah kul 3pm, kiteorang pun p la attend jamuan makan kat sooka sentral.. huhu kak linda xdak, so aku join kak amal n the geng.. hehe bile dah sampai sane kunun2 nak cari port la.. kasi makan same2.. hehe aku n kak fini ape lagi, bedal la ape2 yang patot.. hehe aku ikot je dia amek makanan.. xpe, ada geng nak makan.. seronok.. aku makan banyak.. tapi xbape sedap la makanan derang.. hehe sate pun kuah cair je.. ah demand sungguh aku nih kan.. haha ape2 pun thanks to my company sbb anjurkan semua nih.. x ketinggalan ada sesi karok mengarok.. hehe ada yang best sore, ada yang besa2.. hehe sape yang masok tuh kire untung la sbb dapat duet raya.. hehe aku nak nyanyi sorang2 depan orang ramai mmg x la kan.. haha

akk zahid af pun nyanyi.. sedap sore dia.. hehe kak nani pun sedap gak.. sore cam kanak2 tapi serak2.. hehe sangat comel.. hehe bile dah kenyang.. balik opis la.. mule2 masok jalan pelan2 la sbb nak tgk manager ada ke x.. skali manager pun xdak.. yang ada tinggal si kenny tuh ja.. hehe rupa2nye derang p jamuan kat semasa.. huhu sah kenyang la derangkan.. hikhikhik..

balik cam besa pastu.. dah nak pengsan dah.. haha jalan balik pun lemau.. huhu sok g opis nk tgk pict yang gedik2 snap tue.. hehe okelah.. nak rest.. pale dah berat balik nih.. huhu oke.. daa..

No comments: