~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, October 15, 2010

..mengarot..

ermmm.. aku punya sekeping hati.. yang sukar untuk difahami.. yang sukar dimengertikan.. aku hanya ada hati yang bisa menemani aku sehingga kini.. suka duka aku hati yang lebih mengetahui.. bila aku ingin berbicara sesuatu perihal peribadi tentang aku.. hati mula berkata2.. bukan aku tak mahu berkongsi.. cuma aku tak mahu kehilangan hati yang sudah sekian lama menemani aku..

ramai yang mengatakan aku ni seorang pemarah.. bengis.. muke xleh bla.. dan macam2 lagi.. hati aku jugalah yang menenangkan aku.. bukan aku dikawal oleh hati.. aku masih mampu mengawal hati aku.. cuma aku punyai 1 teman yang bisa memahami aku seadanya.. aku tak nak bebani hati dengan pelbagai benda.. kelak meracun diri..

aku cuba luahkan.. ada ketikanya ceritaku terhenti disitu.. bila aku cuba sambongkan.. aku mula rasa aku lah manusia yang paling tak malu bile bercerita tentang itu.. huuuuuurrmmmmm.. jangan ikot hati nanti mati.. andai kita bisa mengetahui cara yang paling baek untuk mengawalnya, kita tidak akan mati..

ermm.. ape yang aku cube huraikan nih.. haha aku pun tak taw.. demam kerenduan telah melanda.. rendu pada sape tah aku nih.. bile demam je sure la aku akan kata rendu.. haha padahalnye tak de sape2 pun aku rendu.. hahaha cume sambongan ayat untuk demam.. maka jadilah demam rendu.. ahakss...

No comments: