~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, May 2, 2009

..penat..

assalamualaikum pembuka bicara..

erm.. ari nih memang penat la.. mana x nye aku n the geng p ronda2 kawasan asrama dari tingkat 1 ~ 8.. kunun2 nk benteraskan kejadian kecurian yg semakin menular kat ostel aku nih.. pergh.... penat memang x ingat la..huhuhu berpeluh2 aku... bkn stakat aku.. kwn2 aku yg laen pun ada.. hamper2 fanchit pun ada la.. mana xnye.. dari tingkat 2 p naek tingkat 8.. hahaha tapi xda la sampai tingkat 7... rehat sebentar.. aku dapati, banyak bilik xberkunci... so, memang senang la dia nk pilih tempat yg dia ase seronok nk simpan barang..

semalam dak aras aku p ketuk bilik aku ckp tombol pintu blik derang kena pulas dengan kuat.. so, kejot kwn2 then p blik aku.. mlm tuh aku p la lalu kat kawasan yg agak menyeramkan tuh... yelah mana x nye.. kawasan tuh gelap kot.. pastu lampu xda.. xda sape berani yg kuar ikut situ la.. hanya si pencurik yg brani tuh.. hampehs~!! bile aku lalu dri tingkat 2 - 3, aku jumpe 1 beg tangan.. ingatkan duet, tapi beg tangan yg ada makeup.. aku ase dia salah amek barang.. then dia tinggalkan cam tuh plaks.. kan ke bingai tuh.. sengaja cari pasal jew.. budus sungguh.. 

ada la ustaz datang bilik yg kna curik tuh, dok tabur2 menda2 yg patot.. hihihi aku pun dgr je la cte yang disampaikan oleh tuan empunya bilik tuh.. hohoho erm.. aku penat la.. ngantuk.. nak tdow jap.. selalunye mangkuk tuh xkan ada time2 cam ni.. sbb waktu subuh dah.. xtaw la dia berani nk buat kew.. hohoho

sehingga ke temu dilaen masa... salam ceria dari aku untuk kalian.. sekian, wassalam..

corat  - coret : menda apelah aku mencarot nih???

No comments: