~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, May 9, 2009

Melankolik

Assalamualaikum pembuka bicara

erm.. entri kali ini pasal melankolik.. 1st time kot aku dengar menatang nih.. aku xtaw kot menda ape melankolik nih.. hadoi.. puas aku mencari2 ape kah makna disebalik melankolik nih.. nak tanya pada tuan badan yang menggelarkan aku mcm nih segan plaks.. yelah.. nampak sangat aku nih xtaw ape2.. hohoho so aku pun usahakan la mencari.. mule2 aku taipla melankolik.. xjumpe.. cari dlm bi.. sepanyol plak yg kuar.. lastly baru aku cari dalam malay n aku dah dapat makne dah..
maknye adalah.. 

melankolik = melancholic (english) nada yang menggambarkan rasa hati yang murung, merayu-rayu atau berhiba-hiba.

atau leh link terus tuk taw detail... http://www.rubiyah.net/article_read.asp?id=60 taw la ape cerita disebalik melankolik.. hahahaha skrg baw taw.. hehehe cam tuh ke aku??
hahaha xsemua benda leh dikongsi bersama.. hahahaha 

ape2 pun.. credit to my friend yg kasi nama aku nih ropol la, melankolik n many more.. thanks.. tanpa anda siapalah aku.. hahahaha k la.. malas nak tulis manyak2.. maw tdow.. hehehe sok maw baca buku sekolah.. hehe sehingga ketemu lagi.. sekian, wassalam.. tq

corat - coret : thanks for everything El - nino..         


-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..--------------

No comments: