~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, May 25, 2009

ape eh..

assalamualaikum pembuka bicara..

hurm.. lma xmenjenguh ke blog nih.. sejak broadbandku xberbayar n internet kat umah yg cm hampeh tuh.. so tanamkanlah hasrat murni nk tgk menda2 yg berkaitan dengan internet nih.. hehe p opis plak.. pergi 2 ari, cuti pun 2 ari.. wakakaaka xleh da staff cam aku nih.. leh bankrup ...wakakaka so, ari nih aku pun mendatangkan diri kat opis nih..ekeke.. kejap jew pun.. wat keja ala kadar jew.. ekekeke

smpai opis plak internet problem.. xtaw pasai ape.. oleh kerna aku buntu nak wat keja without internet, so aku pun mencadangkan diri melihat2lah katalog yg bersepah2 kat atas meja nih.. erm.. belek punye belek.. ada 1 bag nih la.. member aku bli smpai rm180.. pergh.. memang dasat ar.. kayes dia tuh.. aku pun cdg nk bli.. ble dgr camtu, aku pun tanam hasrat nak beli.. so aku dapat lebih cheaper dr kwn aku.. memang berbaloi.. ekeke so, aku pk dapat duet loan jgn bazirkan duet.. even xda brand tp aku dpt ase gak.. okelah tuh kan.. brand cap a.k. okelah tuh.. singkatan dr ambang kencana.. ekeke

erm.. memandangkan masa yang ada ni sgt cemburu sama aku.. takat nih jela aku coret.. jap agi kang aku nk balik rumah plaks.. ekekeke okelah..sehingga berjumpe lagi... jaga diri hiasi peribadi oke... sekian, wassalam...

corat - coret : no idea when his name i've heard again.. hahaaha BUDHUH~!!

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-----------

No comments: