~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Friday, April 24, 2009

..ketenangan..

assalamualaikum pembuka bicara..

erm.. aku mencari ketenangan ari nih.. alhamdulillah hamper sedikit sebanyak ketenangan yang aku dapat rasai dalam jiwa aku nih.. THANKS GOD~!! aku harap aku akan dapat ketenangan yang lebih untuk diri aku nih.. AMEN.. MyEm0.com pas dapat award aku p la tgk komen kat aku punye coretan tuh.. hehe thanks ayu.. sebab betulkan keadaan.. aku stress.. xpelah.. kalu ko nak amek mana2 subject pasni.. amekla.. aku xmrh.. its oke for me.. MyEm0.com tentang dia... biarlah dia dengan sikapnya itu.. aku malas nak amek port dah.. wat hal masing2 la.. xnak masuk campur hal dia.. dia rasa dia bagus biarla.. ko sendri taw betapa aku stress sangat2 sejak kebelakang nih.. so, pemikiran aku kusut dan skrg bertambah2 kusut dengan mcm2 perkara.. hopefully xjadi gile.. hahahaha MyEm0.com abaikanla....

erm.. balik pd keadaan asal.. td luahan tuk ayu je.. skrg nih tuk semua.. ari nih aku p jenjalan.. hehehe MyEm0.com xsedar ke lagi aku krn final dah dekat?? hoho MyEm0.com xpela.. aku wat ni semua sebab adeq aku.. nak kena minah nih.. mmg aku mrhla.. MyEm0.com aku bukan nak jadi penyibok ke ape.. cuma wat sesuatu xnak pk panjang... memang hangen la aku 1 badan bile aku taw perkara sbnr..MyEm0.com hamek ko.. kena tazkirah dengan aku kat lowyat td.. tahniah tuk anda oke~!! MyEm0.com hopefully pas nih xkan buat kesilapan yg sama.. memang aku kerjakan ko idup2.. hahahaha selambe je nak belasah anak orang.. hahaha MyEm0.com

setelah selesai and terima tazkirah dari aku td, kami pun beramai2 ( ramai sangat ke? xpela...) p plak ke PWTC sempena pesta buku yg berlangsung.. hohoho MyEm0.com bak kata pedot.. nak p ke pcpwtc.. hahahaha xleh trima aku jap tdi... MyEm0.com hurm.. kalu transnasional jadi transasional.. hahahaha kalu short sem akan terbitlah perkataan baru jadi show shem.. hahaha memang aku berjalan sambil tergelak2 la... aku xkesah orng nak pandang ape.. saket perot wei.. org laen sure tgk kami pelik.. MyEm0.com aku p je sana bukan beli ape2 pun.. just temankan adeq aku nih je nak p beli.. so ikot je la.. hohoho sbb adeq aku dah mengharap sangat MyEm0.com so p.. maka aku pun p la.. aku pun xda sape kat sini melaenkan dia.. hohoho MyEm0.com

berjalan memang xingat dunia.. dari lowyat pastu p plaks ke pwtc.. pergh.. cam nak patah kaki aku.. penat memang penat la.. x usah cte la.. hohoho MyEm0.com tapi sedikit sebanyak leh redakan aku punye stress and dapat la aku tenangkan fikiran aku.. hahahaha dah sudah semua skali.. aku pun balik la.. bile dah balik.. ha.. ada idea.. MyEm0.com amek tenaga jap.. tdow la tuk stgh jam.. then mandi.. pergh.. penat memang xingat la wei.. tapi aku njoy.. thanks pada adeq2 aku yg sporting + gile2~!! hehehe thanks musyuk... hehehe k la.. aku nak study plaks.. ari isnin ni ada test database.. erm.. di kesempatan ini aku nak minta maafla kat korang2 semua kat luar sana if ada saketkan ati anda.. maafkan aku yerk.. doa2kan la tuk aku sekali ye supaya mudah tuk aku jawab soxlan nanti.. hehehe MyEm0.com okelah.. sekian tuk kali ini.. wassalam..

corat - coret : thanks for everything.. Love Myspace Comments
MyNiceSpace.com

No comments: