~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, May 6, 2009

..hilang dalam terang..

assalamualaikum pembuka bicara..

xtaw nak tulish menda kat sini.. tadi sambut besday kawan aku.. nama asiah.. memang chantek orangnye.. hehehe so.. p la mamam ngan dak2 nih.. aku paling senior kot.. tapi ada ape ngan senior?? hehehe memang besh la.. derang ada makan2 sket.. kek n kfc.. memang teringin nak makan kfc.. tercapai jugak impian ku itu.. ntah tetibe nak mkn kfc.. hahaha 

setelah wish and bla2... aku pun mulekan operasi aku iaitu.. mencalit2 muke dengan kek.. so memang penuhla muke dia aku calit dengan kek.. hahahaha aku wat sarjan n misai.. hahaha memang cun tahap gila babun.. hahaha dah tuh aku ingat dia redha.. mentang2 jari dia panjang, habes muke aku kena calit dengan kek.. xsampai kat muke... tangan n baju aku pun jalanla.. asalkan kena.. cait~!! hahaha tapi memang happening la.. hehehe kalu aku time kat dip dlu.. aku akan pastikan semua kena.. baru syiok.. mungkin sini dah naek level sket kot... tu g xbesh sket tuh.. ekekeke 

pastu aku p jelajah budak yg mencurik baju kat ostel nih.. yg paling klaka.. dia pakai baju yg dia curik tuh.. memang bangang tahan dewa la tuh.. ekekeke tapi mungkin juge dia kena atas perbuatan dia sblm2 nih.. hasel dari kerjasama kwn2 yang banyak membantu.. mungkin dia cam bodo2 sebab dah terkena penangan kami.. hahahaha aku ase bukan stakat aku je kot.. hahahhaa

then balik je bilik.. aku ase tetiba ase cam sedey.. ase cam kehilangan sesuatu.. xtaw menda ape.. tapi memang sedey la.. sampai sebak ati aku nih.. hoho pasai ape aku xtaw la plaks.. hohoho antara sedar or tak.. baru aku tahu.. aku memang kehilangannya.. herm.. apa  nak buat.. dah naseb badan.. trima je la kehendak ilahi.. mungkin ada hikmah yg tersembunyi disebalik kehilangan ini.. cewah.. puwitis la sangat... hahaha tp... ntahla.. ase hidup nih cam dah xsempurna bagi aku..ntahla.. herm.. abaikan la.. dari menangis dan terus menangis.. baek aku layan twilight nih.. mamat nih hensem siot... aku rela mati digeget vempire hensem nih dari menanggung kesakitan nih.. hahahahaha 

k la.. xda ape yg nak tulish dah.. Xsemua benda leh kite share sesama kan.. hehehe biar aku n insan2 yg berhampiran ku saja yg mengetahuinya... sekian, wassalam.. 

corat - coret : hilang dalam terang itu amat menyakitkan bukan~!??

No comments: