~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, September 7, 2009

~ x percaya ~

Assalamualaikum pembuka bicara ..

aku xtaw knp malas sangat nak update aku punye blog nih , mungkin sbb aku susah nak dapat internet , mungkin juga sbb ak malas , mungkin juga sbb aku slalu tgk cte ja .. macam2 alasan .. itu hari nk tulis pasal p tgk cte final destination 4 3d , xtulis gak .. pasai ape ntah .. erm .. sbb pasal cte nih , aku jarang2 kali la tgk cte melayu nih , xtaw pasai apa .. sbb aku lebih suke tgk derang punye artis dlu baru cerita .. kalu artis besh , insyaAllah cte pun bley la .. erm .. aku mmg suke la tgk ada 1 drama melayu nih .. tiap2 ari jumaat .. u'all ure taw la cte ape kan , kalu x cte nur kaseh tuh .. erm .. at the 1st time , aku mmg kagum la dgn minah sorang nih .. dah la cantek lemah lembut .. superb la ~!! teringin gak nak jadi cam pompuan tuh , tapi .. erm .. apasal ada tp plaks nih ?

erm .. mungkin smua org dah taw pasal minah sorang ni la kan .. erm .. aku taw lambat ja .. nak wat cam ne , sbb aku begitu teruja dengan cte yg mcm tuh .. pergh superb la bile kesabaran diuji cam tuh .. mcm2 la aku dok ngata minah nih .. baek la , bla bla bla bla .. smlm aku pun ada terima khabar dari cik noris kurus tuh , dia ckp la pasal minah nih .. haish , terkezut gak la .. skali search kat internet , pergh .. xleh bla statement yg minah ni kuarkan .. mcm dem ja .. ada ka patot ckp saya xbertudung n suke bersosial .. yyg xleh nak bla tuh dia kata suke bersosial .. pergh bangga sangat dia dengan sosialan dia tuh .. taw la org kl , tapi jangan la taksub sangat dengan kl ko tuh , xkemana de ko org kl tpi perangai cam hampeh .. adoi .. ase cam xberbaloi la puji dia itu hari .. dem ja .. umur pun baru 21 dah lepak kat tempat2 yg xsepatotnye .. xpaham sei dgn minah nih .. Tuhan beri kecantikan tuh sekejap tuk dipinjam , sekali dia tarik balik , padan muke ko ~!! xreti sungguh nk menghargai ..

korang nak taw cam ne baju2 yg dia pakai tuh , korang search ja nama minah tuh , ada la yg kuar .. perghh .. aku xpaham kena produser skrg nih pilih artis2 tuk berlakon skdar rupe tpi xtgk background derang .. tgk la sket .. xkan nak labelkan artis skrg nih mmg xdak value langsung .. pelikla .. erm , lantak korang la wahai artis2 malaysia woi .. korang rasa korang bagos wat la ape yg korang nak .. kalu dah ada web2 yg sound tp xpaham bahasa gak xleh nak kata ape la ..

erm , msalah laen plaks kwn aku si ayu tuh , haish .. aku pun xpaham bile kawan2 ni asyik nk gado ja .. aku xdak la gado dgn dia .. cume dia luahkan ape yg dia ase .. aku xpaham la knp still ada manusia yg xnak pk panjang .. just pk tuk diri sendiri .. pelik la .. bkn nak tentukan naseb seseorang , cuma aku pelik ja .. bkn xberi layanan yg baek , ada la beri .. tapi kalu menyakitkan ati cam ne nak berikan layanan yg baek ? plz la eh , anda lebih matang n bley berfikir , janganlah jadi mcm budak2 .. aku pun xnak la nak mengeruhkan keadaan .. sape salah sape betul tuh aku xtaw , yg pasti korang2 nih pk la balik .. kadang2 kite lupe n xsedar ape yg kite dah buat .. itu la gunenye muhasabah diri .. kalu xpenah muhasabah diri langsung , cube la try .. sure korang2 akan jadi lebih baek dari skrg .. malas la nak komen2 .. nak stduy jap .. renung2kanla dan selamat beramal ..

salam ..


corat - coret : xpaham dengan sikap manusia skrg nih ..

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: