~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, September 16, 2009

~kekacauan melanda diri


erm ..
mencari kekuatan diri untuk meluahkan ..

Ya Allah ,
hati ini terluka kembali ..
pulihkan la ia ..
jangan biarkan hati ini bisu , kelu , diam dan mati ..
kuatkan hati aku ini ..
aku lemah ..
binakanlah benteng2 kegembiraan pada hati ini ..
mencari dan mengenali punca sbnr ..
sudah ku ketemui , tapi sukar utk ku ungkapkan ..
pada siapa harus ku luahkan resah ini ?
mengapa aku perlu biarkan ia bersarang pada hati ini ?
lidah kelu , yang mampu meluahkan , jari2 ini ..
tapi jari2 ini xmemahami seperti hati ..
hati pulak xkan fhm dengan air mata ..
kenapa perlu turun ?
jari terhenti .. hati berdarah .. air mata cuba mengalir ..
hentikan semua kesedihan ini ..
tlglah wahai diri ..
jangan hanya kerana itu , kau lupa asal usul kau ..

aku buntu ..
sekian lama aku mencari .
hari ini aku berhenti ..
esok belum tentu aku mencari lagi ..
sampai bila perlu menanti ?
sampai bila harus sendiri ?
payahnya utk jumpa yg sejati ..
yang memahami diri ini sampai mati ..
kelembutanku bukan utk dipertontonkan ..
tlg la fahami diri ini ..
arghh .. hati mula bosan ..
biarkan semua itu berlalu ..
pasti akan ada kesudahan yg sempurna ..


corat - coret : kadangkala bahagia itu indah , kadangkala bahagia itu menyakitkan ..


-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: