~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, September 12, 2009

~shupping sakan~

Assalamualaikum pembuka bicara ..

erm .. tadi pas habes kelas mandrin we all decide nak p membeli belah la .. kunun2 barang raya .. planning mule2 nak p tgk wayang tp member aku xnak .. xpelah .. so , kite org meneruskan perjalanan p ke maju junction ja .. cadang nak tunjuk kan kasot yg aku cdg nak beli .. aleh2
kawan aku kata xlawo .. sengat berkecil hati .. then , aku pun meneruskan perjalanan ke sogo .. mule2 ingatkan xramai org .. so kami pun berjalan la dengan penuh semangat .. skali bile sampai ja terus nampak kelibat2 manusia yg dok melepak2 kat luar sogo .. pergh .. superb la .. blm masok agi .. bile dah masok hamek ko , berduyun2 manusia kat dlm .. sesak , padat , penuh
.. susah nak bernapas oke .. kena berhati2 sbb rmai org .. topeng muke xdak .. cari la kasot raya , p kat bahagian atas .. ramai gak .. aku ada berkenan dgn 1 kasot nih .. cantek gak la .. erm .. arga leh tahan rm129.00 tapi member aku mcm xpaksa aku beli .. masing2 melarikan diri .. so , aku pun cam segan la bile derang xsoh beli .. aku pun satu yang nak pakai aku , bukan org laen .. ngot nget tul aku nih .. so , kite org decided kuar dari sogo , dengan aman sentosa kami pun kuar dari sogo .. plan nak p masjed jamek .. aleh2 p jalan TAR n Jalan Masjed India .. hahahaha skalo jln2 terjumpe plak org jual topeng , so beli la tuk protection .. ekekeke

bile sampai sna , ada sehelai tudung nih aku minat .. namanye tudung ct .. ala yg ct dok pakai tuh .. yg terdedah rambut tue .. member aku tanya knp nama dia tdung ct ? aku dengan selambe ckp la " ko tgk la bentuk dia cam ne?? ct pakai tudung ka?? " terus kawan aku gelak2 .. hahaha aku pun beli la .. skali 2 aku beli .. warna krim n puteh .. ekekeke chantek .. maw lihat mcm ne hasilnye bile aku pakai ??


taaaraaa ..





ini la haselnye .. ekeke chantek x ?



ni plak tok perlindungan bile dah kuar ketika membeli belah ..

lastly , p mydin .. beli barang2 rumah .. masa nak p sana , punye la sesak .. aku ingat jalan raya ja jem , kat sana pun jem .. xterjalan org2 kat sana weh .. cam keta dah .. dalam pkran aku .. " kalu keta sure dah hon , tapi ni manusia .. nak sound kang nanti org laen kata apa plak .. mcm dia sorang je pose n nak beli barang .. " ekeke lawakkan .. dah kepenatan balik la kepangkal jalan .. puas berjalan ari nih .. tapi sedey , kasot raya aku kali nih sangat murah .. hahaha sangat sedey .. xpe .. akan ku paw adeq beradek ku yg laen oke .. haha xpela .. sandle pun sandle la .. senang nak jadi drebar nanti .. wakakaka k la , maw berbuka suda .. ekeke jumpa di laen ari .. selamat berbuke ya kawan .. salam ..


corat coret : penat tapi puas ~!!

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: