~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Thursday, September 10, 2009

~test~

assalamualaikum pembuka bicara ..
erm .. ari nih da test iCiS ( Introduction of Computing and Information System ) .. aku pun taw last2 minit semalam .. dah kul bape ntah aku taw .. area nak kul 1 am la .. agak terkezut sbb sbnrnye ramai kengkawan aku yg xdak .. haish .. aku pun xleh nak kata ape la , just ikot je la cam besa .. aku roger kawan2 aku ari nih ada test .. masing2 terkezut weh .. macam xpercaya ja sbb ada test .. ase cam mdm tuh pesan dengan student yg dok depan ja .. yelah sbb aku n kawan2 suke lepak kat belakang .. hehehe malas nak concentrate la dengan dia .. kadang2 oke ajar , kadang2 tuh laju ja .. hehehe
akibat dari x mendengar segala bebelan ilmu yg dikeluar kan , aku mmg xleh nak jawab iCis tadi .. seb ada cik yul n kawan2 yg sudi membantu .. bukan ape , masa aku kat bilik ati aku asyik kata soxlan sem lepas ja kuar , skali mmg betul la .. sebijik sejibon la ada soxlan nih .. haish .. seb baek dapat jawab sbb ada study sket2 smlm .. syukran .. syukran .. tapi still bergantung pada cik yul la sbb aku xbape ingat sangat .. hehehe
sementara syu n isma habeskan perbincangan dengan incik afiq , aku pun luangkan masa la dengan aku punye blog nih .. ekekeke dah ketandusan idea nih , lapo tahap maxima dah nih .. pasnih xtaw nak makan ape .. nak join dak2 nih makan kat HR steak .. rasa macam xnak join ja .. erm .. tgk la cam ne .. nak join or x .. k la .. nak baca paper jap .. nanti kalu rajen , aku corat coret yea .. k take care .. da .. salam ..
corat coret : pas nih leh maen internet sampai muntah .. ekekeke
-------------~ ..kaloo rajen.. komen2 la yerk.. ~-----------

No comments: