~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, July 13, 2009

you are not alone?? Hipokrit ~!!

Assalamualaikum pembuka bicara ..



Lyrics | Michael Jackson Lyrics | You Are Not Alone Lyrics


hurm .. melihat dengan penuh indah kat page aku kali nih terpapar sudah lagu MJ .. You are not alone .. lagu yg penuh bermakna dan ungkapan yg indah .. bagi aku la .. xtaw la bg korang cam ne .. hehehe jika dihayati mmg indah .. itu la aku .. menghayati sebuah lirik yg mendalam utk disukai .. hohohoho kalu lirik xbesh , maka akn xsdp la kat tinge aku nih .. hehehe stgh2 org hanya mendengar bukan menafsir disebalik lirik2 tu .. xsalah pun kalau xnak buat .. n xsalah jugak kalau buat .. ekekekeke

bile dgr lagu nih aku sedih .. mudahnya utk memberi harapan n meninggalkan .. erm .. aku kelu .. mendiam kan diri mencari jawapan yg sebaek mungkin tuk keadaan yg berlaku skrg nih .. tapi ... mampu kah aku temui nya? mungkin x .. argh .. persetan kan semua perasaan itu .. yg berbisik itu lagi menyesatkan .. yang merasa tuh bukan hati aku .. yang melakukan itu bkn aku ~!! ketepikan segala prasangka durjana itu .. ia akan memusnahkan aku .. bertanyakan persoalan yang kau sendiri ketahui nya ~!! kau kejam ~!! menindas aku hanya kerana aku seorang perempuan ~!! perlukah aku berterus terang utk semua ?? tidak bukan ~!! tidak .. memberi dan menerima satu perbuatan yg masing2 aku rasa rela .. tapi bila kesudahan , mengapa perlu ada penipuan ?? menipu sekeping hati dengan kejam .. mengapa kau memberi dan mengapa jua kau menghancurkan nya .. aku keliru .. setiap perbuatanku aku terpaksa batasi nya .. kerana aku takut .. takut dengan perasaan yg akan timbul antara kita .. tapi kau xmampu utk harunginya ..

kau memperolehi seorang insan yang memiliki seraut wajah yang bisa menenangkan mu , tapi bagaimana dgn aku ?? kau hanya dtg bila kau perlukan aku .. sedarkah kau tentang itu ?? kabur kan .. kabur kerana semua itu tidak pernah wujud dlm hati kau .. yang kau tahu semua itu sekadar gurauan .. damn shit ~!!! kau kejam ~!! tapi kau xnampak ~!! aku kejam kerana perbuatan kau terhadap aku .. aku kelu , aku buntu , mencari2 destinasi yang selama ini aku cari maseh x ku temui .. argh .. aku bungkam .. perlukah ada semua ini ?? aku benci ~!! aku benci ~!! seandainya ku ketahui dr awal , SUMPAH aku xkan mengenali mu .. kau telah kembalikan aku kpd alam ku yg sbnr .. thanks krn memanggi 'aku' yg dlu kembali ke alam nyata .. thanks ..

aku benci .. benci pada sikap yang penuh dengan pura2 .. menidakkan sesuatu yg nyata ~!! pergi kau utk slmanya .. aku benci pada manusia hipokrit ~!! kalau kau kembali , belum tentu aku akn terima kau seadanya ~!! thanks ..


corat - coret : argh .. jiwa aku saket .. jiwa aku serabot ~!!!!!!

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

2 comments:

::rararah:: said...

aku xrajin pon intan..tp nk komen gak..

orang bilang
cinta sayang
xbermaksud kau dapat pegang

cinta itu sendr kesakitn
dari tepi blkg atau depn
blaja tentang maksud menyimpan
aku tau kau tak kan mati tertekan...

gurl power oke baby gurl...hehe...

qaseh_qist said...

erm.. thanks sara sbb kasi support..
skrg aku taw ada yg menyokong saat aku terduduk sendirian..
kau hulurkan tangan memberi perlindungan..
perlindungan yg amat bermakna n aku harap dari seorang teman..
thanks sara.. thanks..