~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, July 20, 2009

..rindu..

Assalamualaikum pembuka bicara...


Sunyi , sepi ~!
Perasaan ini bungkam .
Rasa ini jua kelam .
Mengapa rasa ini saket bila di ingati ?
Bagaikan pisau yang tajam merobek hati aku .
Luka tapi xberdarah .
Arghh ..
Dapatkah kau melihatnya ?
Kesakitan ini tiada noktahnya .
Sampai bila aku harus begini ?
Kenangan demi kenangan bermain diminda ku .
Pergilah jaoh ,
Aku tak mahu kan kau lagi .
Mengapa harus kau datang ?
Hanya kerana kau pernah menjadi kesayangan ku ?
Tak mungkin kau kan kembali setelah apa yg terjadi .
Maafkan la diri ini .
Aku amat merindui mu , teman .
Teman yg bisa membuatkan aku ketawa .
Teman yg bisa mengalirkan air mata ku kerananya .
Teman yg memahami ada kalanya ,
Teman yg manja .
Teman yg sukar dicari ganti .
Ketahui lah ,
Tanpamu hidupku sepi .
Ku cuba mencari pengganti yg laen ,
Semua tak berarti .
Mengapa ?

Semua itu telah berlalu ,
Harapan ku palsu ,
Dan mungkin hari yg satu ,
Terus ku tertunggu ,
Dihatiku masih kamu ,
Belum pernah ku ingin terus menunggu ,

corat - coret : Biarkan masa yg menentukan segalanya .. Malas nk cara dah .. aku xleh paksa dia ..

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

6 comments:

::rararah:: said...

macam biasa aku tak rajin...tapi nk komen gak haha..

dia datang dan pergi
aku tahu dan pasti
tak boleh kau tegah atau benci
rasa hati mahu mati
rasa mahu jerit kedia tolong lah pergi
tapi sayang
ini kisah hati
kau tak kan boleh belari
sebab hati itu dalam diri
yang kau bawak sehari hari
tapi jangan mati lagi
dunia bukan tempat satu lelaki
diluar ade beribu yang menanti
cuma bukak kotak mimpi
keluar lah dan menari
kau intan berseri
akan wujud seorang yang mencari
yang meletak kau di daerah paling sepi
di hati dia yang tertinggi.

chill baby girl..

qaseh qist said...

mungkin benar apa yg dikatakan ..
sampai bila harus ku nanti semua itu ?
semua kabahagiaan yg aku impikan dlm hdp ..
mencari dan dicari ,
bukanlah sesuatu yg mudah .
sudah ku temui ,
tapi dia telah pergi .
bukan mudah utk menari wpun berseri ,
kerana yg dia yg dihati pasti xkan kembali .
yg baru itu , mgkn tidak mengerti .

mieza Arshad said...

kata hati merayu aku pergi
meninggalkan diri mu sendiri
tapi bodi tak mahu lagi

ke bodi tak reti baca hati ?

ngee

sori wak aku mmg suke nyebuk , hee .

qaseh qist said...

its oke..

bkn bodi yg x mengerti..
cuma naluri yg xleh nk communicate dgn hati... ekekeke

uLat cOmeL said...

huwaaa....besnye berpantun2 kat cnie...nak jugak ah..

ehem2..

2 3 kucing berlari.
mane nak same si kucing belang.
2 3 boleh ku cari.
mane nak same cik intan sorang.


eyh? apesal mcm takde kena mengena dgn ini entri??muahahaha...

juz nk ckp, tenang2 aja kok.
jgn selalu stress..
ta baek utk kesehatannnn

qaseh qist said...

baekla datin noris...