~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, July 6, 2009

WEDDING sekufu ku..

Assalamualaikum pembuka bicara..

lately nih aku xmencoret ape2 kat sini .. tidak mempunyai kesempatan masa n malas la salah satu punca sbbnye .. hati membengkak and so on .. bak kate kawan aku .. kadang2 kite perlu berpure2 utk menyedapkan ati kite sendri .. yea .. aku pegang kata2 dia .. so , lupeka story tuh la .. aku nk cte pasal sekufu aku yg baru nih ari jumaat .. tema purple pink white .. cam ne tema aku xsure .. mule2 pelik gak .. pelamin puteh , cadar nikah maroon , baju sanding purple .. langsir pink .. hohoho actually warna purple pink memang lawo tapi bile dah di kntra kan cenggituh amat pelikla bile ditengok .. xpe la .. wedding dia .. jangan weddinga ku nanti sudet la .. hehehehe

oke .. sambung balik pasal sekufu aku nih .. dia seorang yg puteh la dikatakan .. cantik pun chantek gak la .. tapi bile dia mekap kecantikan dia ilang weh .. rupe dia jadi gelap .. hansh .. pastu mekap dalam gelap lak tuh .. memang pelik ar .. bukan aku nak komen aku pandai mekap .. cume amat pelik la .. before this abg aku sanding kat negeri yg sama .. abg aku yg puteh tuh bile dh mekap jadi gelap .. haish .. padahal pakai bedak je kot .. xkan la nak bezakan sampai tangan dengan muke kot .. haish .. last2 masa wedding abg aku , kak ipar aku gune bedak dia kasi puteh sket la .. muke kak ipar baru aku pun agak muram , suram n gelap ..

nak dijadikan cte , aku agak kecik ati gak la dengan sekufu aku nih , lalu sblah dia leh wat xnampak .. WTF la dia weh .. hahaha bukan ape .. aku sekeluarga susah payah datang kat wedding dia , jgn la wat cam tuh .. terasa beb .. kalu xsuke aku dtg , ckp terus trg .. yea aku taw la wedding anda , tapi jgnla sampai lalu sblh pun xnak senyum .. kau tuh bukan jauh sngt beza dgn aku la .. xpela ... wedding aku nanti , insyaAllah aku xkan wat ko macam tuh .. at that time , anda akan rasa ape yg aku rasa .. hohoho k la .. buhsan gak cte pasal dia tuh .. aku maw rehat2 .. sket jam aku maw cte climaks for day 2 kat brinchang .. hahaha k bui bui

corat coret : " harta bukanlah satu ukuran utk menentukan siapa diri kite yg sbnr .. " renung2kan la dan slamat beramal ..

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

No comments: