~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Sunday, June 7, 2009

baby boy

Asalamualaikum pembuka bicara..

ari nih aku dapat baby boy.. hehehe correction.. anak sedara.. laki.. sangat comel.. sejibik cm mak dia.. hehe puteh berseh cam mak dia gak.. bentuk mata sama gak cam mak dia.. hehehe kami sangat gumbira.. melihat anak sedara yg baru itu.. sangat besar... hehehehe xtaw bape kg beratnye sebab..... hurm... masa td abg aku kalut wife dia kuar darah manyak sangat.. aku dah terdiam xleh nak berkata2 dah time tuh.. syaitan dah mule membisikan sesuatu yg xsepatutnye aku dengar.. mujurlah aku xterikut dia tuh.. aku kuatkan semangat.. aku harap.. kak ipar aku selamat.. aku baru balik dari hospital.. aku nk tdokan anak sedara yg laen.. hurm.. mak aku p balik sg. buloh balik.. aku sangat terkezut gak la knp mak aku xda kat umah nih.. bile tanya balik, rupe2nya dah p hospital.. aku sedih gak la.. aku harap sangat2 kak ipar aku selamat..

marilah kawan2 aku tlg doakan keselamatan kak ipar aku yea.. k la.. nak rehatkan diri jap la.. maw p kerja n hospital esok.. sekian, papaix..


corat - coret : erm.. aku semakin takut tuk kawin~!!

-------------kaloo rajen.. komen2 la yerk..-------------

2 comments:

Miss A said...

ye ke ko takut nk kawin? heheh.. mcm x caya je ni statement dr intan.. ekekeke.. anyway aku wish selamat menjadi makcik utk yg ke brapa? semoga kamooo menjadi makcik yg terbaik dan teruskan lah usaha kamu utk terus maju jaya dlm kehidupan kerana becinta itu hnya la satu didalam hatiku dan selamanya aku milik mu.. amende aku merepek ni? ekeke.. bila nk bukak sem wei? nk peluk ko.. haha

qaseh qist said...

hahahha... ayu dah gile..hahaha aku xsabar nak chemolot ko yang.. hahaha thanks for your wish dear.. akn menjadik makcik yg ke 12.. hahahahaha tqtqtqtq