~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, April 1, 2009

tag

Assaamualaikum pembuka bicara..

erm.. aku skrng nih sedang menunggu kawan aku si aida nih habes kelas.. pasnih kiteorang planing nak p jenjalan.. mencari sedikit ketenangan jiwa.. entahla.. sejak akhir2 nih aku ase cam ada sesuatu yg xkena dengan kehidupan aku.. bukan kerna pasal final exam.. tapi aku ase ada benda laen.. xpelah.. abaikanla.. xpenting mana pun rasa yg aku alami skrg nih.. hohoho memandangkan aku ngah tunggu kawan aku nih.. aku buka page cik comel.. ada tag.. hehehe buhsan nih.. memang sesuai sangatla dengan keadaan skrg ni.. hehehe oke..


lets check it out~!!


1- apakah yang penting dalam hidup kamu ~
Keluarga dan kawan yang memahami...


2- apakah benda yang terakhir anda beli dgn duit sendiri
makanan yang aku makan semalam... hahaha


3- dimana kah tempat impian perkahwinan anda?
taman..


4- berapa lama hubungan kamu berkekalan??
erm.. setakat nih i single.. hahahahaha


5- adakah anda sedang di lamun cinta ~!
nope.. tidak sama sekali..

6- dimana restoran terakhir kamu mkn mlm ~!
ntah... xhengat la..


7- nama kah buku terakhir yang kamu beli
mastika bulan april..


8- nama penuh anda ~
Intan Suzana Binti Haji Muhammad Ali


9 - kamu lebih senang dengan ayah atau emak.
mak...


10 - nama kan seorang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu
my further hubby...


11 - sebutkan nama 8 sahabat yang rapat ngan kamu
sahabatku bukan untuk tayangan..


12 - adakah kamu mencuci pakaian sendiri
tidak.. guna mesin sudey.. gunakan kemudahan yg ada.. hehehe


13- tempat yang seronok kamu ingin pergi
taman bunga
14 - butir kan 5 tentang orang tag kamu ini
panas baran - degil - manje - murah ati - chubby

15 - 8 perkara yang saya gilai
pandu kereta - makan - tdow - shupping - surf internet - maen game - karok - ketawa


16 - pelukan atau ciuman
pelukan.. hehehe


17 - 8 buah buku yang paling baru anda baca
mastika - a painted house - bla bla bla


18 - 8 lagu yang anda boleh dengar berulang kali ~!
~ jangan ada dusta antara kita
~ larut
~ if i ain't got u
~ just dance
~ terima kasih cinta
~ cinta yang sempurna
~ selawat ( scandal aku slalu nyanyikan kat aku.. hahaha )
~ no promises


19 - mari maen tak 8 person :
sesapa yang sudi.. hehehe



oke.. tamat sudah sesi tag untuk kali ini.. aku nak p solat... pastu planning nak p maen bowling dengan kawan aku.. si aida.. sian dia tunggu aku lama wei sebab nak siyapkan tag nih.. hohohoho ape2 cer akan aku story mory after balik dari maen bowling.. k gerak dlu... papaix..


sekian, wassalam..


note : bersama kawan yg sekepala amat senang~!!

No comments: