~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, April 15, 2009

..hola hola..


assalamualaikum pembuka bicara...

erm.. ari nih im really2 outta of my mud.. mane x nye.. bile p sekolah dengan hasrat murni utk blaja.. tetiba class cancel.. OMG~!! damn~!! knp la xkasi taw awl2.. senang aku smbong tdow balik.. hahahaha xleh salahkan kwn aku tuh.. sebab mungkin dia taw lambat.. so, xbaek bersangka buruk.. tuh pun seb baek dia gtaw kelas cancel.. kalu dia xkasi taw.. kan ke haruk aku tunggu kat kelas.. hehehe ni la balasan bile time kelas xnak p... bile xda kelas sibuk nak p.. hahahaha 

bila xda kelas.. aku pun lepak2 kat lobby sekolah aku tuh.. erm.. da program tuk short sem la.. peluang bagus tuk tenteramkan diri aku nih.. banyak program kot.. besh2 gile.. tp yg sedihnye abg zul ckp 1 org 2 program.. pastu yg kedua plak masa bertindih dengan program2 laen.. memang besh2 gile program tuh... pada aku yg suke dok dlm utan + bersiar2.. memang seronot la.. hohoho dah lama aku nantikan saat2 nih.. hehehe aku pun joinla sebanyak yg mungkin.. hahaha padahal dibenarkan 2 je.. aku belasah sampai 4.. hahahaha nasebla.. laen2 kampus.. selamba dengan suka hati aku telah mengajak kawan2 aku yg laen turut serta.. memang derang nak ikotla.. hahahaha seronot~!! saat paling best bile aku ajak rmai yg join.. kalu buka bisnes makanan kat pasar malam, kompem aku xdok diam.. teringat plak masa aku buka booth tuk projrct CSR aku tuh... mmg aku tarik semua kwn2 aku.. aleh2 alhamdulillah.. semua laku.. hehehe seronot.. seronot.. hehehe

bile dah panggil smua kawan2.. aku lepak2  jap.. ingat nk p klcc nk dgr bunyi ayer.. tp mmber aku ada kelas.. so terpaksala cancelkan.. aku dok la kat hostel sambel berendam ayer mata.. hahaha knp rahsia?? "sebab xsemua benda kite leh share.." hahahahaha bile agak tenang baru la aku on laptop puteh kesayangan aku nih.. hahaha sebab laptop itam dah rosak.. hehehehe

erm.. nih aku nak uploadkan gambo kwn aku tunang.. hehehe knp aku wat gambo cam nih.. sbab aku memang suke cam ni.. hehehe kepada tuan empunya badan.. sowie sebab sebar gambo anda tanpa kebenaran.. hahahaha 



 saper dia??
Haslinda binti Muha.. 
Jiran sebelah bilik waktu diploma..
Tunang kpd abg Hasrul..
umur :??aku xingt la.. hehehe 

ni plak cincin risik dan cicin tunang.. huhuhu cincin tunang yang santekk.. hehe 
ramai kawan2 aku dah bertunang.. beshnyeeeeeerrrrrrrrr.... hehe kengkawan aku lagi besh... aku sibuk edit2 pict nih, dia leh tanya... "kak bile lagi??" hahaha soxlan cepu emas.. calon pon xdak... nih kan pulak nak bertunang.. hahahaha kalu mak aku sehat aku dah on jew.. soh je mak aku cari yg dia ase berkenan.. hahahahaha gataikan ako nih.. blaja xhabes agi.. hahahahaha

erm.. skrg xda idea plaks.. pale aku saket balik la.. adoi... masalah kecik je aku ase cuma ntahla... mungkin aku terlampau sedih n menyebabkan aku jadi cengginih... hohoho k la.. masa tuk merehatkan minda and diri... hehehe
sehingga ketemu lagi.. hohohoho..

sekian, wassalam... 

note : mcm besh je kan bertunang nih.. sape yg dah bertunang komen sket..hehehe



No comments: