~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Saturday, March 28, 2009

..kegembiraan..

Assalamualaikum pembuka bicara...

eherm.. eherm..MyEm0.Comhehehe xtaw nak cte ape tuk permulaan. jap pk jap.. erm.. ha.. hi.. MyEm0.Com hehehe tadi pagi.. aku bayar bil broadband maxis aku.. pergh.. memang payah nak cari duet wei.. MyEm0.Com nak settlekan utang maxis aku nih.. padahal bukan dapat pakai pun.. habeskan duet je kat maxis nih.. rugi2. dah settle bayar kat ceti tuh.. aku pun lepak jap kat taman sambil menikmati udara dan suasana yg tenang.. dengan berbekalkan roti boy yg kite orang beli tadi.. aku pun lepak2 n borak2 dengan syu.. hehehe habes macam2 aksi dia snap pict aku.. tapi aku xleh nak transfer kat laptop nih.. sangat sedey..


so, kami pun melepak kat sana sambil2 makan.. hilangkan penat.. sambil tuh borak2.. pastu jalan2 kat dalam klcc.. ramai gak la.. bile dah masuk kat dalam.. aku lepak la jap kat tepi2 tuh.. pergh.. ase bergegar la bangunan tuh.. MyEm0.Com pastu balik la bangsar sebab ada hal sket.. nak xtaknak.. terpaksala balik.. herm.. ari nih aku x p berniaga.. cian kawan aku.. maaf ye ayu.. ari nih aku ada yang xleh nak dielakkan.. maaf yea.. hehehe


pastu, aku pun lepak cam besa kat ostel nih la.. hehehe kul 8.30pm - 9.30pm ada earth hour.. aku pun tutupla.. dari kul 9.00pm sampailah kul 9.30pm.. hohoho okelah tuh walaupun sekejap.. hehehe okelah.. xda idea nak tulisla.. hehehe


sekian, wassalam..



note : nak mencari ketenangan... hehehe

No comments: