~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Monday, March 16, 2009

assalamualaikum pembuka bicara...

ai semua.. lama x kucoret kat sini.. hoho erm.. mama ku semakin pulih.. alhamdulillah... hehehe aku xtaw knp ati aku girang sangat2.. walaupun girang tapi aku cube sembunyikan kegirangan itu.. erm.. aku nak sharekan dengan seseorang yang aku percaya.. hehehe

erm.. masa aku nak balik dari hospital.. aku ada dengar radio.. erm.. adalag terdengar satu lagu nih.. hurm.. memang besh la.. slow n bley masukla telinga.. sebab aku memang suka lagu yang rentak yang macm nih.. easy listening kata orang jawa.. hahahaha

erm.. kat sini aku attachkan sekali video.. kire cam unpluged la.. hehehe njoy with song oke...

Disampingmu by The Divine Master



besh kan.. sape yang suka akan agree dengan aku la.. sape yang x tuh.. wat pekak telinga sudey.. hahahaha erm.. keja makin banyak.. laptop plak rosak.. ape yang patot aku buat skrg nih??
nak pinjam laptop abg aku ke or wat kat library yg banyak virus kat unikl tuh?? hohoho
erm.. akan dipikirkan nanti la..

berbalik pada keriangan.. apsal eh.. aku dah cube tukar topik tp ntahla.. xmenjadi plaks.. hohoho xpela.. andai keriangan ini adalah pembalut luka utk seminggu aku kesedihan.. aku ase berbaloi.. hehehe aku just mampu tersenyum je skrg nih.. hehehe rupe cam kerang busuk la.. hehehe
alangkah beshkan kalu ada yang sudi menyanyikan lagu nih tuk aku.. pergh.. memang bahagia beb.. hahahahaha

sekian, wassalam...


note : maw keriangan ini berkekalan selamanya... :p

No comments: