~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, March 25, 2009

.demam.

Assalamualaikum pembuka cerita..
erm... ari nih aku xsehat.. xtaw nak corat coret menda kat sini.. padahal aku ada test java jap agi... tapi satu kelas sedang bersuka ria.. hahahaha hopefully xda kelas ana xda test kat java.. hehehehe tapi kalu esok memang serabut la.. mana tak nye.. dengan math, java, and algo.. seb bek net sec leh anta lambat.. so aku xheran sangat la.. hahahaha
erm.. xtaw la bile nak sembuh.. cepatla sehat.. aku buhsan hidup mcm ne.. penuh dengan kesaketan.. sukar nak bergelak tawa.. pening kepala and selesema.. menci² dengan semua nih.. argh.... aku suke bergumbira... kali aku terpaksa kawal kegumbiraan aku nih... argh...
erm.. k la.. maw merehat diri.. pupui...
sekian, wassalam...


note : semoga cepat sembuh dear..

No comments: