~..The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams..~

.. sila tinggalkan jejak..

Wednesday, July 28, 2010

..thanks..

tak gune nak berpure2 lagi sedangkan jelas terbukti..
kenapa perlu ada orang laen yang merosakkan kite?
sedangkan kau pernah laluinya dulu..
bukan sekali kau menyakiti, meninggalkan aku..
bukan sekali..
tapi aku tak nak ikotkan hati..
ikot hati mati..
bile kau jumpe yang laen, kau mule lupa diri..
maaf bila aku berbicara..
tapi inilah yang nyata..
bkn mata ini mereka cerita..
tapi ramai mata yang menyaksikannya..
fikirlah..
dulu pernah kau sakiti, tiada kata maaf aku perolehi..
aku turunkan ego aku ini hanya kerana harga diri..
hati ini kau sakiti lagi..
adakah kata maaf aku perolehi?
lupakan jelah..

**ah aku bosan nak berkias2.. sape buat pandai2 la.. pasal dia je dah lintang pukang.. mcm2 tuduhan aku dapat.. fcuk.. aku pun ada amarah gak.. ni hadiah yang aku dapat sempena besday aku.. thanks la.. menyakitkan hati oke.. aku ase aku nak jumpe dua2 aku nak lentung kepala korang.. puas hati aku.. sorang lgi tuh, aku pecahkan cermin keta dia.. padan muke.. tapi perlu ke?? xperlu.. sbb aku xbodoh and tak ikot ckp hati.. Tuhan akan lindungi orang2 yang teraniaya.. aku yakin tentang itu oke.. ah.. kalau kau masih nak berkawan seperti manusia yang sering memburukkan ko, bagi aku masa untuk aku terima siapa diri kau balik.. dah banyak sangat kau saketkan hati aku.. tapi aku xnak tunjukkan.. bukan ramai yang tak bercerita tentang kau.. bukan ramai yang tak menghasot aku supaya xkawan dengan kau.. aku pkir ape.. aku pikir kau SAHABAT.. dah la.. dah berleter xguna.. setiap perbuatan kau menyakiti aku, pasti ada balasan.. dan kau pernah akuinya.. aku bukan nak bangga diri dengan ape yang aku perolehi, dengan ape yang terjadi pada kau.. tapi sebab aku yakin tuhan akan perlihara umat2 yang teraniaya.. tu ja oke.. kali ni hati aku hampir2 hancur dengan statement yang kau berikan.. thanks la untuk selama ini oke.. dah la.. aku malas nak jerit2 sana sini.. jaga diri.. hiasi peribadi.. salam..

No comments: